خانهاخبار
گلکسی باد پلاس رنگ جدیدی خواهد داشت

گلکسی باد پلاس رنگ جدیدی خواهد داشت

بر اساس رندر تازه‌ای که از گلکسی باد پلاس سامسونگ منتشر شده، به نظر می‌رسد که مدل پیشرفته این ایرباد بیسیم به جای رنگ زرد با یک رنگ دیگر به بازار خواهد آمد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۴

سامسونگ پارسال با معرفی گلکسی باد که همزمان با گلکسی اس ۱۰ معرفی شد بسیاری را به شگفتی واداشت، چون این محصول نه تنها نسبتا ارزان به حساب می‌آمد بلکه از نظر کیفیت هم در سطح خوبی قرار داشت. حالا مدتی است که اخباری درباره نسخه جدید این دستگاه شنیده می‌شود؛ نسخه‌ای که احتمالا از قابلیت حذف فعال نویز پشتیبانی می‌کند.

به گزارش ایوان بلس، سری جدید هندزفری بیسیم سامسونگ که احتمالا گلکسی باد پلاس نام می‌گیرد، همزمان با گلکسی اس ۱۱ معرفی خواهد شد. این دستگاه ظاهر چندان متفاوتی نخواهد داشت ولی می‌توانیم انتظار قابلیت‌هایی را از آن داشته باشیم که باعث می‌شود خریدش به‌صرفه شود.

وب‌سایت SamMobile معتقد است که این محصول با شماره مدل SM-R175 تولید شده و قطعا قابلیت حذف فعال نویز دارد. این دستگاه شاید مثل Gear IconX ظرفیت داخلی داشته باشد تا حتی بدون تلفن هوشمند هم بتوانید از آن استفاده کنید، اما بقیه ویژگی‌ها مثل نسل قبلی در نظر گرفته شده است.

اگر گلکسی باد پلاس قابلیت حذف فعال نویز داشته باشد، قیمت آن احتمالا کمی افزایش می‌یابد. گلکسی باد نسل اول با قیمت ۱۳۰ دلاری به بازار آمد اما خریداران گلکسی اس ۱۰ می‌توانستند آن را به عنوان هدیه دریافت کنند. حالا با توجه به عرضه احتمالی این دستگاه با گلکسی اس ۱۱، ارزش دریافت رایگان آن دوچندان می‌شود.

اکنون بر اساس گزارش‌ها و تصاویر جدید به نظر می‌رسد که این هدست رنگ آبی جدیدی به نام Sky Blue خواهد داشت. رندر زیر مدل‌های مختلف گلکسی باد پلاس را در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی آسمانی نشان می‌دهد. علاوه بر این می‌توانیم ببینیم که طراحی این ایرباد مانند نسل قبلی باقی مانده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)