خانهاخبار
شیائومی و هوآوی، مشتریان جدید نمایشگرهای منعطف سامسونگ

شیائومی و هوآوی، مشتریان جدید نمایشگرهای منعطف سامسونگ

در حال حاضر، تعداد محدودی از شرکت‌های تولید کننده نمایشگر، دست به تولید پنل‌های منعطف می‌زنند و به نظر می‌رسد که بازار سامسونگ در این میان بسیار داغ است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۴

بر اساس گزارش جدیدی که توسط ET News منتشر شده، ظاهرا بازار برند سامسونگ در زمینه تولید نمایشگرهای منعطف بسیار داغ است. چرا که این روزها، تعداد تولید کنندگان پنل‌های منعطف بسیار محدود و انگشت شمار است و شرکت کره‌ای یاد شده، سهم بالایی را در این میان به خود اختصاص داده است.

شرکت هوآوی پیش‌تر برای تولید گوشی هوشمند Mate X خود با شرکت LG و BOE همکاری کرده بود، اما حالا با توجه به نگرانی‌هایی که در زمینه کیفیت و تعداد سفارش بالا به میان آمده، این کمپانی غول پیکر چینی تصمیم گرفته تا شراکت خود را با Samsung Display آغاز کند.

خبر منتشر شده توسط ET News حاکی از آن است که بخش تولید نمایشگر شرکت سامسونگ در حال حاضر، تولید انبوه پنل‌های OLED برای کمپانی هوآوی را آغاز کرده است. اولین محصول هوآوی مجهز به این نمایشگر، اواخر سال جاری (2020) به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد.

هوآوی در حال حاضر، هنوز مشغول شراکت با BOE برای تولید نسخه بازطراحی شده میت ایکس است که احتمالا در همایش جهانی MWC 2020 معرفی خواهد شد.

image

بر اساس شنیده‌ها از منابع مختلف، ظاهرا مسئولان هوآوی قصد دارند تا در صورت افزایش میزان تولید، برند BOE را به عنوان شریک تجاری خود در آب نمک نگه دارند! از طرف دیگر، به دلیل تحریم‌ها و عدم امکان نصب اپلیکیشن‌های گوگل روی محصولات هوآوی، باید منتظر ماند و دید که آیا گوشی‌های منعطف این شرکت چینی، توانایی فروش بالایی را خواهند داشت یا خیر.

همچنین شیائومی، دیگر شرکت چینی قصد دارد تا سامسونگ را به چرخه تولید کنندگان خود اضافه نماید. مهندسان شیائومی پیش تر، از پنل‌های منعطف Visionox در طرح‌های مفهومی خود استفاده می‌کردند. اما با توجه به مشکلاتی که در این راستا پیش آمد، آن‌ها تصمیم گرفتند تا سامسونگ را جایگزین شرکت یاد شده کنند.

با این تفاسیر، نباید انتظار معرفی یک محصول هوشمند منعطف از سوی شیائومی در سال 2020 داشته باشیم. چرا که نمایشگر، تنها یکی از مشکلاتی است که این برند با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)