خانهاخبار
گوگل در سال 2020 تنها یک گوشی هوشمند میان رده تولید می‌کند

گوگل در سال 2020 تنها یک گوشی هوشمند میان رده تولید می‌کند

گوگل در سال گذشته با عرضه گوشی‌های میان رده Pixel 3a و Pixel 3a XL، بازار محصولات میان رده را با شوک عجیبی روبرو کرد!
۱۳۹۸/۱۰/۱۴

سال گذشته، غول دنیای جستجوگرها، یعنی شرکت گوگل با عرضه پیکسل 3a و مدل XL آن که نسخه‌های میان رده پرچمداران این شرکت به حساب می‌آمد، بازار این محصولات را دگرگون کرد. به این ترتیب خریداران می‌توانستند با پرداخت هزینه‌ای بسیار کمتر، یک محصول مبتنی بر نسخه خام اندروید را خریداری کنند و در کنار آن، با استفاده از دوربین پیشرفته این دستگاه، امکانات خوبی در زمینه عکاسی در اختیار داشته باشند.

دو گوشی هوشمند یاد شده در بازار گجت‌ها، فروش خوبی را تجربه کردند و همین موضوع، نوید عرضه مدل‌های جدید آن را به کاربران دنیای تکنولوژی داد. هفته گذشته تصویری از مدل CAD گوشی پیکسل 4a منتشر شد که حکایت از برخی بهبودها در شاخه طراحی را داشت. همچنین قابلیت فیس آنلاک که در گوشی‌های پرچمدار دیده می‌شود، جای خود را به اسکنر اثر انگشت می‌دهد. در تصویر رندر شده Pixel 4a همچنین درگاه ورودی جک 3.5 میلیمتری هدفون هم دیده می‌شود.

قسمت مربعی شکل مربوط به دوربین در این محصول نیز قرار خواهد گرفت، اما تنها یک دوربین در این قسمت به چشم خواهد خورد.

image

 

شایعات جدید، از حذف نسخه XL حکایت دارد

حال ممکن است بسیاری از کاربران، از نبود تصویر رندر شده گوشی Pixel 4a XL متعجب باشند. این موضوع تنها یک پاسخ به همراه دارد. بر اساس نظریه یکی از فعالان یوتیوب به نام Dave Lee، گوگل تنها یک گوشی میان رده با نام پیکسل 4a را به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد کرد و اثری از نسخه XL آن در میان نخواهد بود.

او بر این باور است که با وجود کوچک تر شدن ابعاد Pixel 4a نسبت به مدل پیشین، شاهد بزرگ تر شدن ابعاد نمایشگر خواهیم بود. صفحه نمایش پیکسل 3a برابر با 5.6 اینچ (فول اچ دی پلاس) بود و این در حالی است که بر اساس شایعات، پیکسل 4a با نمایشگر 5.81 اینچی و رزولوشن 1080p همراه است.

Dave Lee همچنین معتقد است که گوگل، همان قیمت 399 دلاری را برای پیکسل 4a نگه خواهد داشت و شاهد افزایش قیمت نخواهیم بود. باید منتظر ماند و دید که این شایعات، تا چه اندازه به واقعیت می‌پیوندد.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)