خانهاخبار
رندرهای ال جی G9 ThinQ به دوربین اصلی چهارگانه اشاره می‌کنند

رندرهای ال جی G9 ThinQ به دوربین اصلی چهارگانه اشاره می‌کنند

به تازگی رندرهای ال جی G9 ThinQ در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. این گوشی هوشمند دارای بریدگی نمایشگر و دوربین اصلی چهارگانه است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۴

در هفته‌های اخیر شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی در رابطه با گوشی‌های سری گلکسی اس 20 سامسونگ، هوآوی P40 پرو و آیفون 12 بودیم. حال به نظر می‌رسد شرکت کره‌ای ال جی نیز در حال توسعه پرچمدار آینده خود است. به تازگی افشاگر معروف، Hemmerstoffer رندرهایی از گوشی ال جی G9 ThinQ در اختیار رسانه‌ها قرار داده که ما را با طراحی آن بیشتر آشنا می‌کند. این گوشی هوشمند به یک نمایشگر کشیده مجهز شده که در بخش بالایی آن برش قطره‌ای به چشم می‌خورد. گفته شده ال جی برای رقابت با شرکت‌های سامسونگ و هوآوی تصمیم دارد اندازه نمایشگر پرچمدار آینده خود را از 6.4 به 6.8 اینچ افزایش دهد. انتظار می‌رود زیر این نمایشگر سنسور اثر انگشت قرار  بگیرد.

حاشیه‌های اطراف نمایشگر در مقایسه با نسل گذشته تفاوت چندانی ندارد. روی پنل پشتی این اسمارت فون شاهد خودنمایی دوربین اصلی چهارگانه با چیدمان افقی هستیم. به نظر می‌رسد ال جی تصمیم گرفته از دوربین قدرتمندی در پرچمدار آینده خود استفاده کند. در حقیقت طراحی پنل پشتی ال جی G9 ThinQ مشابه با گوشی گلکسی S10 5G است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با سنسورهای مورد استفاده در دوربین این گوشی هوشمند در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته؛ با این حال انتظار می‌رود ال جی برای آن سنسور اصلی، سنسور اولترا واید، سنسور تله فوتو و سنسور ToF درنظر بگیرد که البته در کنار این چهار سنسور، فلاش LED نیز به چشم می‌خورد.

image

به نظر می‌رسد ال جی G9 ThinQ مانند اکثر پرچمداران موجود در بازار از فریم فلزی بهره می‌برد. در سمت راست دکمه پاور و در سمت چپ این گوشی هوشمند دکمه‌های تنظیم صدا به چشم می‌خورند. ال جی رابطه نزدیکی با شرکت گوگل دارد؛ بنابراین حضور دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت در سمت چپ و زیر دکمه‌های تنظیم صدا چندان عجیب به نظر نمی‌رسد.

درگاه سیمکارت و کارت حافظه در بخش بالایی دستگاه خودنمایی می‌کند و در بخش زیرین آن، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، پورت USB-C و حفره‌های اسپیکر به چشم می‌خورد. در بالای نمایشگر یک بلندگو حضور دارد؛ بنابراین ال جی فناوری Sound-on-Display را از آن حذف خواهد کرد. انتظار می‌رود قدرت پرچمدار آینده ال جی توسط چیپست جدید کوالکام اسنپدراگون 865 تامین شود و در نسخه پایه دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد. این گوشی هوشمند در نسخه‌های دیگر نیز وارد بازار خواهد شد.

ال جی G9 ThinQ مانند اکثر پرچمداران سال 2020 به سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 مجهز می‌شود و از جدیدترین رابط کاربری این شرکت کره‌ای بهره می‌برد. این دستگاه قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G خواهد بود. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت باتری این گوشی هوشمند در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته؛ با این حال انتظار می‌رود باتری مورد استفاده در آن حداقل دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت باشد.

image

به احتمال زیاد گوشی ال جی G9 ThinQ در کنگره جهانی موبایل 2020 در اواخر ماه فوریه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از اواخر ماه مارس و یا اوایل ماه آوریل در اختیار خریداران قرار بگیرد. ال جی عملکرد مناسبی در زمینه گوشی‌های پرچمدار ندارد؛ بنابراین انتظار نداریم ال جی G9 ThinQ برای رقابت با گوشی‌های سری گلکسی S20 و یا هوآوی پی 40 پرو وارد بازار شود. با توجه به این موضوع، احتمالا پرچمدار آینده این شرکت کره‌ای با قیمتی نزدیک به 700 دلار وارد بازار می‌شود تا با آیفون 11 و پرچمداران وان پلاس رقابت کند. در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که اطلاعات موجود در این مطلب توسط ال جی تایید نشده‌اند؛ بنابراین احتمال تغییر در آن‌ها وجود دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)