خانهاخبار
آیفون 9 پلاس در راه است

آیفون 9 پلاس در راه است

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، اپل در سال جاری میلادی از گوشی‌های آیفون 9 و آیفون 9 پلاس رونمایی می‌کند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۴

آیفون SE چند سال پیش وارد بازار شد. این گوشی هوشمند که ابعاد کوچکی داشت، به موفقیت بزرگی در بازار دست پیدا کرد. اپل در حال توسعه گوشی جایگزین آن است. در حالی که شایعات اولیه از این دستگاه با نام آیفون SE 2 یاد کرده بودند، انتظار می‌رود با نام آیفون 9 وارد بازار شود. بر اساس اطلاعات جدیدی که از سوی DigiTimes در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، اپل قصد دارد از دو گوشی هوشمند با نمایشگر LCD رونمایی کند که در اواخر سال جاری میلادی و یا اوایل سال 2021 وارد بازار می‌شوند. این عضو جدید، آیفون 9 پلاس با نمایشگری بزرگ محسوب می‌شود.

به نظر می‌رسد اپل هنوز در رابطه با طراحی این گوشی هوشمند تصمیم نگرفته است. گزارش‌های اولیه به این موضوع اشاره کرده بودند که آیفون 9 پلاس به صفحه نمایش 5.5 اینچی مجهز می‌شود که حاشیه‌های ضخیمی در اطراف آن قرار می‌گیرد و دارای دکمه هوم خواهد بود. این احتمال وجود دارد که این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.1 اینچی با حاشیه‌های کم و برش مجهز شود. گفته شده این محصولات دارای طراحی مشابه با آیفون 8 پلاس بوده و یا نسخه بهبود یافته آیفون XR خواهند بود. در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با قیمت مدل دوم منتشر نشده؛ با این حال انتظار می‌رود با قیمت پایه 499 دلار در اختیار خریداران قرار بگیرد.

image

DigiTimes سابقه مناسبی در زمینه افشاگری محصولات اپل ندارد؛ با این حال به نظر می‌رسد گزارش جدید آن به واقعیت نزدیک باشد. نزدیک به یک ماه پیش تحلیلگر مشهور، مینگ چی کو اطلاعات مشابهی را منتشر کرد. آقای کو به تاریخ رونمایی از این محصول اشاره‌ای نکرد، اما گفته بود که اپل سه ماهه اولیه 2021 را برای عرضه آن در نظر می‌گیرد. مینگ چی کو اعتقاد دارد آیفون 9 پلاس دارای طراحی تمام صفحه مشابه با آیفون XR است و برش آن در مقایسه با محصولات کنونی اپل کوچکتر خواهد بود. علت کاهش ابعاد بریدگی نمایشگر مربوط به برنامه‌ریزی برای حذف فیس آیدی از آن است.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با مشخصات فنی آیفون 9 پلاس منتشر نشده؛ با این حال انتظار می‌رود اپل مشخصات یکسان با آیفون 9 را برای آن درنظر بگیرد. در همین راستا قدرت آن توسط چیپست اپل A13 Bionic تامین می‌شود و از 3 گیگابایت رم بهره می‌برد. DigiTimes در گزارش خود مدعی شده آیفون 9 پلاس به چیپست اپل A14 مجهز می‌شود، پردازنده‌ای که قدرت گوشی‌های سری آیفون 12 را تامین خواهد کرد. اپل قیمت پایه محصولات آینده خود را در محدوده 399 تا 1000 دلار قرار خواهد داد. انتظار می‌رود اپل در آینده محصولات زیر را وارد بازار کند:

  • آیفون 9: این گوشی هوشمند به نمایشگر 4.7 اینچی و تاچ آیدی مجهز می‌شود. قدرت آن توسط چیپست اپل A13 Bionic تامین می‌شود و اپل برای آن 3 گیگابایت رم درنظر می‌گیرد. از سایر مشخصات احتمالی آن می‌توان به دوربین اصلی تکی و قیمت پایه 399 دلار اشاره کرد.
  • آیفون 9 پلاس: این گوشی هوشمند اپل دارای نمایشگر 5.5/6.1 اینچی بوده و از تاچ آیدی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند نیز دارای دوربین اصلی تکی و 3 گیگابایت رم خواهد بود. قدرت آن توسط چیپست اپل A13 Bionic و یا A14 Bionic تامین خواهد شد. قیمت پایه آن احتمالا برابر با 499 دلار خواهد بود.
  • آیفون 12 و 12 پلاس: این محصولات به ترتیب از نمایشگرهای 5.4 و 6.1 اینچی OLED بهره می‌برند. این دستگاه‌ها دارای دوربین اصلی دوگانه و سیستم فیس آیدی خواهند بود. قدرت آن‌ها توسط چیپست اپل A14 Bionic تامین می‌شود و به ترتیب با قیمت پایه 649 و 749 دلار به فروش می‌رسند.
  • آیفون 12 پرو و 12 پرو مکس: این دو گوشی هوشمند به ترتیب دارای نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی OLED خواهند بود. این دستگاه‌ها از حاشیه بسیار کم اطراف نمایشگر بهره می‌برند و برش آن‌ها بازطراحی خواهد شد. از سایر مشخصات احتمالی آن‌ها می‌توان به دوربین اصلی سه گانه به همراه سیستم سه بعدی اشاره کرد. قیمت پایه آن‌ها احتمالا به ترتیب برابر با 1049 و 1149 دلار خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)