خانهاخبار
اپلیکیشن تقویم فوق‌العاده امن، به زودی از راه می‌رسد!

اپلیکیشن تقویم فوق‌العاده امن، به زودی از راه می‌رسد!

شرکت Proton که سازنده نرم افزار ایمیل بی نهایت امن برای سیستم های دسکتاپ است، سال آینده اپلیکیشن تقویم امنی را برای اندروید و آی او اس ارائه می‌دهد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۴

نرم افزار ProtonMail که در حال حاضر تنها در نسخه دسکتاپ برای کاربران ویندوز به صورت نسخه آزمایشی ارائه شده است، از امنیت بالایی برخوردار بوده و توسط شرکت Proton تولید شده است. حال این کمپانی تصمیم گرفته تا اپلیکیشن تقویم با همان امنیت یاد شده برای اندروید و آی او اس را عرضه کند.

به دلیل امنیت بالا و گدگذاری اطلاعات، شخص کاربر تنها کسی است که به آنها دسترسی خواهد داشت. اپلیکیشن Google Calendar در حال حاضر یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه به حساب می‌آید، اما ProtonCalendar قصد دارد تا پا را فراتر گذاشته و امنیتی مثال زدنی را در این عرصه به کاربران خود هدیه دهد.

در حال حاضر، نسخه وب پروتون کلندر در نسخه آزمایشی در دسترس قرار گرفته است. در فایل ویدئویی زیر، می‌توانید امکانات نسخه اندروید و آی او اس ProtonCalendar را مشاهده کرده و اگر به قابلیت‌هایی نیاز داشتید، هنگام عرضه نسخه عمومی اقدام به دانلود و استفاده از آن نمایید.

مطمئنا پروتون کلندر مانند ProtonMail دارای نسخه رایگان و اشتراکی خواهد بود. اپلیکیشن ایمیل شرکت پروتون در حال رایگان، اجازه ارسال تنها 150 ایمیل در روز را به شما می‌دهد و در صورت پرداخت هزینه 4 دلاری به صورت ماهانه، قادر خواهید بود تا این رقم را ده برابر کرده و به 1500 عدد ایمیل در روز برسانید.

اپلیکیشن تقویم امن برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند تا قرارهای کاری، نوبت‌های دکتر، تاریخ تولد یا تاریم مراسم سالگردشان به صورت خصوصی باقی بماند، کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت. ProtonMail در حالح اضر، یکی از آپشن‌هایی است که در اختیار کاربران هوآوی قرار گرفته و می‌توانند آن را جایگزین Gmail گوگل کنند. به محض ارائه، مطمئنا جای تعجبی نخواهد بود اگر ProtonCalendar را به صورت پیش فرض روی گوشی‌های هوآوی نیز مشاهده کنیم.

حال بیایید با هم نگاهی به امکانات ProtonCalendar بیاندازیم:

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۸/۱۰/۱۵
جهت اطلاع:
برنامه ProtonMail نه فقط برای نسخه دسکتاپ ویندوز، بلکه برای اندروید هم موجوده که از پلی استور قابل نصب شدنه.