خانهاخبار
عرضه شیائومی می میکس آلفا با تاخیر مواجه شد

عرضه شیائومی می میکس آلفا با تاخیر مواجه شد

گوشی آینده‌نگرانه و فوق‌العاده جذاب می میکس آلفا که چند ماه پیش معرفی و قرار بود در ماه دسامبر عرضه شود، حالا به دلایل نامعلومی دیرتر وارد بازار خواهد شد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۱

اگر ۲۸۰۰ دلار پول آماده کرده بودید تا شیائومی می میکس آلفا را خریداری کنید، حامل خبری ناخوشایندی برای شما هستیم. به گزارش خبرگزاری Abacus، شیائومی عرضه این تلفن هوشمند عجیب و غریب را به تعویق انداخته و تاریخ جدیدی برای انتشار آن مشخص نکرده است.

می میکس آلفا در ابتدا قرار در ماه دسامبر راهی بازار شود، اما با این تاخیر حالا معلوم نیست که چه زمانی باید منتظر عرضه این گوشی باشیم. شیائومی گفته در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاعات بیشتری درباره می میکس آلفا منتشر می‌کند، اما فعلا چیزی در دسترس نیست.

این شرکت چینی می میکس آلفا را ابتدای مهر معرفی کرد. این گوشی دوربینی سه‌گانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد و نسبت صفحه به بدنه آن ۱۸۰.۶ درصد است. این گوشی در مراسمی رسما به نمایش درآمد و همان طور که گفتیم قرار بود به صورت محدود با قیمت ۲۸۰۰ دلار وارد بازار شود.

در حال حاضر مشخص نیست که چه اتفاقی باعث این تاخیر شده، ولی با توجه به پیچیدگی‌های تولید دستگاهی با این طراحی، می‌توان صدها دلیل را برای به تعویق انداختن عرضه می میکس آلفا در نظر گرفت. البته که تمام این دلایل فعلا در حد گمانه‌زنی است و برای دستیابی به اخبار موثق باید منتظر اظهارنظر شیائومی بمانیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)