خانهاخبار
قابلیت‌های نوآورانه و کاربردی ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2 را بشناسید

قابلیت‌های نوآورانه و کاربردی ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2 را بشناسید

ساعت هوشمند هوآوی محصولی پوشیدنی است که در این دسته بندی محصولات حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در این مقاله تعدادی از بهترین قابلیت‌های این ساعت هوشمند را با هم مرور می‌کنیم.
۱۳۹۸/۱۰/۱۱

ساعت‌های هوشمند برای اینکه بتوانند جای خودشان را میان کاربران باز کنند نیاز دارند تا هر سال قابلیتی جدید در خودشان داشته باشند که آن را با نسل قبلی متفاوت کند. هوآوی که در تولید ساعت و دستبند هوشمند فعالیت جدی‌ای دارد به تازگی ساعت هوشمند جدید خودش را با نام Huawei Watch GT 2 معرفی و روانه بازار کرده که چند قابلیت نوآورانه در خودش می‌بینید. در این مقاله به توضیح این قابلیت‌ها می‌پردازیم که کمک کرده‌اند این ساعت هوشمند به رقیبی بزرگ و جان سخت برای ساعت‌های هوشمند اپل و سامسونگ تبدیل شود.

image

قابلیت مکالمه

برای اینکه از وابستگی ساعت‌های هوشمند به گوشی‌ها کاسته شود با تعبیه یک میکروفون و اسپیکر این قابلیت برای برخی از این ساعت‌ها به وجود آمده که کاربر بدون دست گرفتن و لمس گوشی با کمک ساعت بتواند به تماس‌های دریافتی را پاسخ دهد و با مخاطب مورد نظرش صحبت کند. واچ جی‌تی 2 هم این قابلیت کاربردی و دوست داشتنی را دارد و می‌توانید با کیفیت بالا با آن تماس‌های دریافتی را پاسخ دهید و صحبت کنید.

image

حالت‌های مختلف دنبال کردن فعالیت‌های ورزشی

یکی از مهم‌ترین وظایف ساعت‌های هوشمند دنبال کردن وضعیت جسمانی و در برخی مواقع روحی کاربرش است. ساعت هوشمند Watch GT 2 می‌تواند در تمام مراحلی که ورزش می‌کنید وضعیت ضربان قلب و جسمانی شما را دنبال کند و به علاوه با حالت‌های بسیار متنوعی که برای انواع فعالیت ورزشی در نظر گرفته شده می‌تواند هر نوع فعالیتی که به طور معمول وجود دارد، اعم از پیاده روی تا کوه نوردی، را دنبال کند. حتی اگر فعالیت ورزشی خاصی برایش تعریف نشده باشد می‌توانید از حالت Free استفاده کنید که باز هم قابلیت دنبال کردن وضعیت جسمانی شما را به طور کامل دارد.

image

ضد آب بودن تا 50 متر

همان‌طور که متوجه شده‌اید ساعت‌های هوشمند باید همیشه وضعیت سلامتی کاربران را دنبال کنند به همین سبب باید همیشه روی مچ کاربر قرار داشته باشند و قابلیت ضد آب بودن ویژگی‌ای بسیار حیاتی و مهم برای آن‌ها به حساب می‌آید. با کمک قابلیت ضد آب بودن Watch GT 2 تا 50 متر، می‌توانید همیشه و در تمامی شرایط این ساعت را دور مچ خودتان داشته باشید و از شستن دست‌ها تا رفتن به استخر هیچ نگرانی‌ای برای نفوذ آب به داخلش نداشته باشید.

image

دنبال کردن ضربان قلب هنگام شنا کردن

با کمک ویژگی ضد آب بودن می‌توانید ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2 را در استخر هم استفاده کنید. علاوه بر این با کمک تنوع حالت‌های پشتیبانی از فعالیت‌های ورزشی این ساعت هوشمند می‌تواند در استخر فعالیت شما را دنبال کند؛ اما نکته مهم این است که این ساعت در هنگام شنا کردن هم به طور دائم وضعیت ضربان قلب کاربر را دنبال می‌کند؛ در استخر و هنگام شنا کردن هم می‌توانید به دنبال کردن ضربان قلب و وضعیت جسمانی خودتان توسط این ساعت تکیه کنید و بدون نگرانی به شنا کردن بپردازید.

image

کنترل موزیک

اگر قصد دارید هنگام ورزش کردن موزیک گوش دهید واچ جی تی 2 توانایی این را دارد که به شما کمک کند بدون نیاز به گوشی کنترل کاملی روی پلی لیست‌های خودتان داشته باشید. با کمک یک جفت هدفون بی سیم و ساعت هوشمند واچ جی‌ تی 2 می‌توانید بدون نیاز به گوشی در حین ورزش کردن موزیک مورد علاقه خودتان را گوش دهید و آن را برای عقب بردن یا جلو زدن یا تکرار کردن و یا حتی کم و زیاد کردن صدا کنترل کنید.

image

عکس: روح الله حسینی
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ا

۱۳۹۹/۱/۱۳
اما باتری این 7 تا 14 روز جواب میده اما سامی جون یک یا دو روزه تمومه!!!! هیچوقت پول برند رو نمیدهم

علی اکبر

۱۳۹۸/۱۰/۱۲
ولی اینایی ک گفتین تو همه ساعت های هوشمند هست ?

دانشمند

۱۳۹۸/۱۰/۱۱
تمام اینها رو گلکسی واچ اکتیو از مدتها پیش اراعه کرده اینکه داری میگی پس میشه رقیب ساعت های چند سال پیش سامسونگ