خانهاخبار
خبر تولید گلکسی M21 و رنگ‌های خانواده گلکسی M 2020 قوت گرفت

خبر تولید گلکسی M21 و رنگ‌های خانواده گلکسی M 2020 قوت گرفت

بر اساس گزارش وب‌سایت SamMobile، سامسونگ تولید گلکسی M21 را تولید کرده و حالا می‌دانیم که سایر اعضای خانواده گلکسی M 2020 چه رنگ‌هایی خواهند داشت.
۱۳۹۸/۱۰/۱۱

چند وقت پیش در شایعاتی اعلام شد که سامسونگ مشغول کار روی گلکسی M11 و گلکسی M31 است و احتمالا در کنار این‌ها به توسعه گلکسی M21 می‌پردازد. اکنون منابع آگاه تولید گلکسی M21 را عملا تایید کرده‌اند. گلکسی M20 احتمالا پرفروش‌ترین گوشی از سری گلکسی M به حساب می‌آید، بنابراین عجیب نیست که سامسونگ وارثی برای این مدل در نظر گرفته باشد.

گلکسی M21 با شماره مدل SM-M215F در دست تولید است و گفته شده که در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی ساخته می‌شود. گلکسی M20 فقط مدل‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی داشت، بنابراین این دستگاه با تغییر مناسبی مواجه شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این تلفن هوشمند در دسترس نیست، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گوشی مذکور از اندروید ۱۰، چیپست اگزینوس ۹۶۱۰ یا ۹۶۱۱ و دوربین سه‌گانه استفاده کند.

علاوه بر این، گفته می‌شود که سامسونگ برای خط تولید گوشی‌های گلکسی M 2020 دو رنگ ثابت آبی و مشکی را در نظر گرفته که در هر مدل رنگ سومی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. برای مثال گلکسی M11 بنفش، گلکسی M21 سبز و گلکسی M31 قرمز خواهند بود. با این حال، احتمال دارد که در آینده رنگ‌های بیشتری به خط تولید این دستگاه‌ها اضافه شود.

در خصوص زمان گلکسی این محصولات، با توجه به این که گلکسی M10 و M20 در اواخر ماه ژانویه پارسال عرضه شدند، عجیب نیست که امسال هم در ماه ژانویه انتظار رونمایی از نسخه جدید این گوشی‌ها را داشته باشیم. با این وجود باید صبر کرد و دید که گلکسی M31 همراه با گلکسی M11 و M21 به بازار می‌آید، یا در ادامه به آن‌ها ملحق می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)