خانهاخبار
سورپرایز سامسونگ برای همایش جهانی CES 2020 مشخص شد!

سورپرایز سامسونگ برای همایش جهانی CES 2020 مشخص شد!

مسئولان سامسونگ کم کم خود را آماده می‌کنند تا محصول جدید خود که به عنوان سورپرایز از آن یاد می‌شود را در CES 2020 رونمایی کنند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۱

بر اساس گزارش جدیدی که از یک منبع خبری کره‌ای با نام The Elec منتشر شده، مدیران سامسونگ در نظر دارند تا از تلویزیون جدید بدون حاشیه خود در CES 2020 رونمایی کنند.

طبق شنیده‌ها، ظاهرا این محصول مورد توجه تمامی مدیران و اعضای هیئت مدیره سامسونگ قرار گرفته و به نظر می‌رسد که باید انتظار معرفی یک محصول جذاب و هیجان انگیز را داشته باشیم.

بر اساس اعلام یکی از افرادی که به صورت نزدیک در جریان روند تولید این محصول قرار دارد، ظاهرا با یک تلویزیون هوشمند بدون حاشیه به معنای واقعی روبرو خواهیم بود. همان طور که می‌دانید، تا به حال با عنوان تلویزیون بدون حاشیه زیاد روبرو بوده ایم، اما در واقع این دستگاه‌ها از اندکی حاشیه در اطراف نمایشگر برخوردار بودند.

او همچنین بر این باور است که تا به حال، هیچ محصولی با این شرایط تولید نشده و سامسونگ، اولین برندی است که دست به این کار زده است.

متأسفانه، هیچ اطلاعات دیگری در مورد این تلویزیون در حال حاضر در دسترس نیست، اما از طرف دیگر خوشبختانه مدت زیادی تا برگزاری همایش جهانی CES 2020 باقی نمانده و به زودی، با این سورپرایز سامسونگ روبرو خواهیم شد. 

image

 

بر اساس برنامه ریزی پیشین، CESE 2020 از هفتم ژانویه شروع و تا روز جمعه، دهم ژانویه ادامه خواهد داشت.

مهندسان سامسونگ برای دستیابی به یک تلویزیون بدون حاشیه، باید پنل نمایشگر و بدنه را به صورت کاملا تخصصی و موشکافانه، به یکدیگر پیوند دهند و بر اساس این اخبار، ظاهرا چنین کاری انجام شده است. تولید کنندگانه بومی مانند Shinsegae Engineering و Taehwa Precision مسئولیت تولید قطعات مورد نیاز این تلویزیون را بر عهده داشته‌اند.

مسئولان سامسونگ قصد دارند تا زبان طراحی تلویزیون بی حاشیه را به تمام تلیوزیون‌های بالاتر از 65 اینچ خود وارد کنند. The Wall Luxury، محصول جذاب و شگفت انگیز سامسونگ که از 73 اینچ با رزولوشن 2K تا 292 اینچ با رزولوشن 292 در دسترس خریداران قرار گرفته، یکی از مواردی است که به سمت طراحی بدون حاشیه خواهد رفت. تولید انبوه این محصولات از فوریه 2020 آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)