خانهاخبار
سونی در CES 2020 اطلاعات بیشتری از PS5 ارائه می‌کند؟

سونی در CES 2020 اطلاعات بیشتری از PS5 ارائه می‌کند؟

بر اساس شایعات و شنیده‌هایی که به گوش می‌رسد، ممکن است سونی در رویداد CES 2020 از اطلاعات جدیدی درباره کنسول نسل بعدی خود رونمایی کند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۱

سال ۲۰۲۰ با رویدادی بزرگ به نام نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی آغاز می‌شود و سونی هم در این مراسم حضور خواهد داشت تا درباره موضوع مهمی که احتمال دارد پلی استیشن ۵ باشد صحبت کند. نمایشگاه CES 2020 معمولا پیرامون معرفی گجت‌ها و نرم‌افزارهای جدید است، اکنون از آن‌جایی که گفته شده PS5 در انتهای سال ۲۰۲۰ به بازار می‌آید و هنوز اطلاعات خاصی درباره این کنسول در دسترس نیست، پیش‌بینی می‌شود که CES 2020 محل مناسبی برای صحبت درباره این محصول باشد.

انتهای سال ۲۰۲۰ آغاز نبردی میان نسل بعدی کنسول‌های بزرگ بازار یعنی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس خواهد بود، اما در حال حاضر اطلاعات کمی درباره این محصولات و به‌خصوص پلی استیشن ۵ موجود است. فعلا فقط مشخص شده که PS5 از بازی انحصاری Godfall بهره‌مند می‌شود و کنترلر آن تریگرهای انطباقی و سیستم بازخورد هپتیکی جدیدی خواهد داشت.

بر اساس شایعات، سونی ممکن است در CES 2020 به دنبال شروع کمپین تبلیغاتی پلی استیشن ۵ باشد. این شرکت در وب‌سایت رسمی خود هشتگ SonyCES# را همراه با عبارت «آینده در راه است» در معرض توجه قرار داده. سونی می‌گوید آن‌ها می‌خواهند تصوری منحصربه‌فرد را از آینده به نمایش بگذارند که احساسات شما را برانگیخته خواهد کرد. با این حساب احتمال معرفی ظاهر PS5 یا ارائه اطلاعات بیشتری درباره این کنسول دور از ذهن نخواهد بود.

افزون بر این، پیش‌بینی می‌شود که سونی در CES امسال از چند سخت‌افزاری دیگر هم رونمایی کند. البته خبری از پلی استیشن ویتا ۲ نخواهد بود چون آن‌ها رسما خروج خود را از بازار کنسول‌های گیمینگ دستی تایید کرده‌اند. به این ترتیب، در مراسم سونی احتمالا شاهد رونمایی از تلویزیون‌های 8K، هدفون‌های بیسیم و 360 Reality Audio خواهیم بود که باعث می‌شود حس کنید انگار موسیقی در تمام پیرامون شما در حال پخش است. سونی تنها شرکت در میان سه کمپانی بزرگ سازنده کنسول‌های گیمینگ است که بر حوزه واقعیت مجازی تمرکز دارد.

مایکروسافت و سونی تاکنون اطلاعات اصلی مربوط به نسل بعدی کنسول‌های خود را مخفی نگه داشته‌اند. البته مایکروسافت چند هفته پیش در رویداد The Game Awards 2019 از ظاهر کنسول خود رونمایی کرد، اما هنوز منتظر اقدام متقابل سونی در این زمینه هستیم. با ورود به سال ۲۰۲۰ رویداد CES 2020 می‌تواند مکان مناسبی برای صحبت درباره پلی استیشن ۵ باشد اما باید صبر کنیم و ببینیم در نهایت چه اتفاقی رقم خواهد خورد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)