خانهاخبار
رندرهای گلکسی بادز پلاس منتشر شد

رندرهای گلکسی بادز پلاس منتشر شد

امروز در رسانه‌های خبری، شاهد درز تصاویر رندر شده از Galaxy Buds Plus بودیم که در این مطلب، آن ها را مشاهده خواهیم کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۱

هدفون‌های گلکسی بادز پلاس سامسونگ اوایل هفته جاری در وبسایت Bluetooth SIG مشاهده شد و به این ترتیب نام این گجت، شماره ساخت (SM-R175) و تأییدیه نسخه پنجم بلوتوث آن مشخص شد. البته Bluetooth 5.0 امکانی است که نسخه اصلی Galaxy Buds نیز به آن مجهز بود و افرادی که انتظار بلوتوث نسخه 5.1 را داشتند، مطمئنا از شیندن این موضوع ناامید خواهند شد.

در این لیست، متأسفانه هیچ یک مشخصات هدفون گلکسی بادز پلاس عنوان نشده است، اما یکی از اعضای وبسایت XDA معتقد است که زبان طراحی سری جدید گلکسی بادز تا حد زیادی به نسخه اصلی شباهت خواهد داشت.

image

نسخه اصلی Galaxy Buds خوشبختانه با اقبال عمومی مناسبی مواجه شد و همین موضوع مسئولان سامسونگ را بر آن داشت تا به فکر بروزرسانی آن افتاده و محصول جدیدی با نام Galaxy Buds Plus را طراحی و تولید نمایند. برخی افراد که این محصول را تست کرده‌اند، به این موضوع اشاره کرده‌اند که گلکسی بادز، نسخه مشابه ایرپاد برای گوشی‌های اندرویدی به حساب می‌آید.

چندی پیش توسعه دهندگان XDA با گشت و گذار در کدهای اپلیکیشن SmartThings سامسونگ موفق به کشف عبارت‌هایی با عنوان budsplus شدند و از طرف دیگر، تصاویر انیمیشن خاصی نیز در این قسمت به چشم می‌خورد. یکی از این انیمیشن‌ها که Glaaxy Buds Plus به همراه کیس شارژ آن را نشان می‌دهد.

احتمالا سامسونگ در مدل بروز شده Galaxy Buds، وضعیت باتری دستگاه را بهتر کرده و باعث شود تا این هدفون‌های بی سیم، مدت زمان بیشتری را دوام آورند.

نظرتان در مورد گلکسی بادز پلاس چیست؟ آیا در صورت ورود به بازار، آن را تهیه خواهید کرد؟ یا ترجیح می دهید تا محصول برندهای دیگر از جمله اپل، بیتز، سونی یا ... را امتحان کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)