خانهاخبار
رندرهای گوشی هوشمند Pixel 4a گوگل منتشر شد | بررسی قابلیت ها

رندرهای گوشی هوشمند Pixel 4a گوگل منتشر شد | بررسی قابلیت ها

گوشی هوشمند Pixel 3a duo ثابت کرد که محصولات میان رده هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و پرچمداران به عنوان پرطرفدار ترین به حساب نمی‌آیند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۰

افرادی که به سیستم عامل اندروید خاصل و دوربین گوشی اهمیت داده و از طرفی توان پرداخت هزینه زیاد برای خرید گوشی‌های پرچمدار را ندارند، استقبال زیادی از گوشی پیکسل 3a duo به عمل آوردند. همین موضوع سبب شد تا مسئولان گوگل، به فکر تولید پیکسل 4a نیز بیافتند.

رندرهایی که به تازگی توسط OnLeaks@ منتشر شده، شمایی از محصول میان رده بعدی گوگل را به نمایش می‌؛ذارد که به صورت کامل، زبان طراحی قسمت‌های مختلف دستگاه را افشا کرده است.

image

 

برای شروع، شاهد حفره درون نمایشگر قطره‌ای در این محصول هستیم که در قسمت بالا و قسمت چپ قرار گرفته و محل قرارگیری دوربین سلفی است. صفحه نمایش دستگاه احتمال 5.7 یا 5.8 اینچ خواهد بود و حاشیه‌های اطراف آن نیز نسبت به نسل پیشین، کمتر شده است.

image

 

در قسمت پشت بدنه، شاهد یک بیرون زدگی مربعی شکل، برگرفته شده از زبان طراحی پیکسل 4 هستیم که البته، ابعاد آن کمی کوچکتر شده و تنها یک دوربین به همراه فلاش LED در آن جای گرفته است! کمی پایین تر، سنسور اثر انگشت را می بینیم و اگر نگاهی به قسمت بالایی بدنه، قسمت نوار دور گوشی بیاندازیم، جک 3.5 میلیمتر هدفون را می بینیم که در نزدیکی دوربین سلفی دستگاه جای خودش کرده است.

image

 

متاسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت افزاری دستگاه در دسترس نیست، لذا باید منتظر اخبار بعدی در این زمینه بمانیم. بر اساس پیش بینی‌ها، در همایش Google I/O 2020 باید منتظر رونمایی از این محصول، در کنار نسخه بعدی اندروید باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)