خانهاخبار
ویوو پتنت موبایلی با دوربین سلفی چهارگانه ثبت کرده است

ویوو پتنت موبایلی با دوربین سلفی چهارگانه ثبت کرده است

ویوو اخیرا چند پتنت ثبت کرده که در آن سه طرح مختلف از موبایل‌هایی با دوربین سلفی چهارگانه حفره‌ای را می‌بینیم.
۱۳۹۸/۱۰/۱۰

ویوو به‌تازگی پتنتی را در دفتر مالکیت فکری جهانی ثبت کرده که در آن طرح تلفن هوشمندی با دوربین سلفی چندگانه به چشم می‌خورد؛ البته این دوربین چندگانه با تمام مدل‌هایی که دیده‌ایم فرق می‌کند و چهار لنز را در نقاط مختلف بدنه دستگاه قرار می‌دهد.

بر اساس اطلاعات موجود در پتنت ویوو، نمایشگرهای تمام صفحه این سه شرکت سه حالت دارند که در همگی آن‌ها لنز سلفی به صورت حفره‌ای تعبیه شده است. وجه تمایز این سه شیوه طراحی به محل قرارگیری دوربین سلفی آن‌ها برمی‌گردد.

image

اولین طرح ویوو نمایشگری را نشان می‌دهد که لنزهای دوربین سلفی در چهار گوشه آن قرار گرفته است. این طراحی بسیار عجیب به نظر می‌رسد و بعید است که روزی شاهد به‌کارگیری آن در محصولات واقعی این شرکت باشیم.

طرح دوم موبایلی با چهار دوربین سلفی رو نشان می‌دهد که آن‌ها را به دو گروه دوتایی تقسیم کرده است. این حفره‌های دوگانه اساسا شبیه آن چیزی است که پیش‌تر در Huawei Nova 6 5G دیده بودیم، با این تفاوت که در این‌جا سنسورها در سمت چپ و راست صفحه تکرار شده‌اند.

image

در نهایت، پتنت سوم تلفن هوشمندی را به تصویر می‌کشد که طراحی مشابهی با طرح دوم دارد. اما این بار بین سنسورها کمی فاصله است و احتمالا می‌توانید صفحه نمایش را بین آن‌ها ببینید.

فراموش نکنیم که این طرح‌ها صرفا پتنت هستند و هیچ تضمینی وجود ندارد که به ما ثابت کند آن‌ها را در محصولات نهایی ویوو خواهیم دید. البته طراحی دوربین سلفی به صورت حفره‌ای احتمالا ترند سال آینده بازار موبایل خواهد بود، اما بعید است که به این زودی شاهد ظهور چهار سنسور در بخش دوربین سلفی باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

as

۱۳۹۸/۱۰/۱۰
دیگه مغزی برای طراحی نمونده.مغزها نمیکشن.دارن هذیون میگن