خانهاخبار
ظرفیت بالای باتری شیائومی Mi 10 فاش شد

ظرفیت بالای باتری شیائومی Mi 10 فاش شد

افشاگر معروف چینی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده که شیائومی می 10 دارای چه ظرفیتی است و تفاوت میان نسخه استاندارد و پرو این دو دستگاه در چیست.
۱۳۹۸/۱۰/۱۰

می ۱۰ و می ۱۰ پرو از جمله اصلی‌ترین پرچمداران سال آتی شیائومی هستند. این شرکت چینی احتمالا سری می ۱۰ را با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ در ماه فوریه معرفی خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره این دو گوشی در دسترس نیست، اما یکی از افشاگران معتبر چینی به‌تازگی اطلاعاتی را درباره ظرفیت باتری Xiaomi Mi 10 منتشر کرده است.

طبق اعلام حساب کاربری Digital chat station در شبکه اجتماعی چینی ویبو، مدل استاندارد سری می ۱۰ از یک باتری ۴۵۰۰ – ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. البته این ظرفیت ممکن است در عمل ۱۰۰ میلی آمپر ساعت کم یا زیاد شود.

با این حساب، می ۱۰ نیز مثل می ۹ که با یک باتری بزرگ ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی وارد بازار شد، از باتری بزرگی استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود گوشی M2001J2E/C این شرکت که با فناوری 5G در ماه نوامبر در مرجع 3C مشاهده شد همان شیائومی می ۱۰ است. تاییدیه 3C حاکی از آن بود که این دستگاه احتمالا با قابلیت شارژ سریع ۳۰ واتی روانه بازار خواهد شد. ظرفیت باتری مدل می ۱۰ پرو فعلا مشخص نیست، اما طبق شایعات این گوشی از شارژ سریع ۶۶ واتی استفاده می‌کند.

این افشاگر در پست دیگری در ویبو مدعی شد که گوشی‌های سری می ۱۰ از نظر اندازه نمایشگر، دوربین، ظرفیت باتری، قابلیت‌های شارژ سریع و ظرفیت حافظه متفاوت خواهند بود. انتظار می‌رود که سری می ۱۰ با اندروید ۱۰ و پوسته MIUI 11 به بازار بیاید. برخی گزارش‌ها می‌گویند مدل پرو می ۱۰ دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد.

اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا شیائومی Mi 10 SE را به عنوان وارث Mi 9 SE معرفی خواهد کرد یا نه. افزون بر این، چون بلک شارک ۲ یک ماه پس از سری می ۹ روانه بازار شد، ممکن است پس از معرفی این گوشی شاهد عرضه بلک شارک ۳ نیز باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)