خانهاخبار
اپل احتمالا سال 2020 کامپیوتری مخصوص گیمینگ معرفی می‌کند

اپل احتمالا سال 2020 کامپیوتری مخصوص گیمینگ معرفی می‌کند

بر اساس گزارش‌های جدید، ظاهرا اپل مشغول کار روی کامپیوتر گیمینگی با تمرکز بر ورزش‌های الکترونیکی است و آن را در سال 2020 روانه بازار خواهد کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۰

بر اساس گزارش‌های جدید، اپل به دنبال ساخت محصولی در گروه کامپیوترهای مک برای گیمینگ است که با تمرکز بر ورزش‌های الکترونیکی احتمالا در سال ۲۰۲۰ به بازار می‌آید. این دستگاه می‌تواند یک All-in-One آیمک یا نوت‌بوکی با نمایشگر بزرگ باشد. در حال حاضر، مشخصات دقیق این دستگاه مشخص نیست اما احتمالا در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل در ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ اخبار بیشتری درباره این محصول خواهیم شنید.

طبق گزارش‌ها، این کامپیوتر متمرکز بر ورزش‌های الکترونیکی سال آینده با قیمتی تا حدود ۵ هزار دلار به فروش می‌رسد. این نخستین باری خواهد بود که اپل به سراغ حوزه کامپیوترهای e-Sports می‌رود. اگر اپل واقعا به این حوزه ورود کند، این تصمیم فرصت‌های تجاری جدیدی برای تامین‌کنندگان زنجیره تامین بازار خواهد بود. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان هم می‌توانند در کنار کنسول‌های گیمینگ و کامپیوترهای ویندوزی برای سیستم عامل مک به صورت جدی‌تر به تولید بازی بپردازند.

وب‌سایت WCCFTECH در واکنش به این شایعات معتقد است که اپل برای ورود به این بازار با مشکلات متعددی روبرو است. کمبود تعداد بازی‌های macOS در کنار استفاده از کارت گرافیک‌های اختصاصی AMD که برای گیمینگ طراحی نشده‌اند، همگی مسیر سختی را پیش روی اپل قرار می‌دهند.

با این حال، شروع به کار سرویس اپل آرکید می‌تواند به فراهم‌سازی بستر مناسب برای تولید بازی‌های باکیفیت‌تر کمک کند. اپل آرکید سرویسی اشتراکی برای استفاده از صدها بازی انحصاری بر روی iPadOS, iOS و macOS است. این بازی‌ها بر روی تمام پلتفرم‌های اپل در دسترس هستند و اطلاعات‌شان میان دستگاه‌های مختلف به اشتراک گذاشته می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)