خانهاخبار
گلکسی فولد 2 زودتر از گلکسی اس 11 به بازار می‌آید

گلکسی فولد 2 زودتر از گلکسی اس 11 به بازار می‌آید

بر اساس گزارش جدید یک رسانه کره‌ای، گفته می‌شود که با توجه به رقابت بالا در بازار موبایل‌های تاشو سامسونگ می‌خواهد گلکسی فولد 2 را زودتر از گلکسی اس 11 راهی بازار کند.
۱۳۹۸/۱۰/۹

گزارش جدید خبرگزاری کره‌ای Yonhap می‌گوید گلکسی فولد ۲ احتمالا پیش از عرضه گلکسی اس ۱۱ وارد بازار می‌شود. شایعات حاکی از آن است که گلکسی اس ۱۱ و گلکسی فولد ۲ مثل گلکسی اس ۱۰ و نسل اول گلکسی فولد در رویدادی مشترک معرفی می‌شوند. اما ظاهرا سامسونگ قصد دارد گوشی تاشوی خود را بلافاصله پس از رونمایی، حداقل در بازار خانگی، راهی بازار کند.

عرصه رقابت در بازار دستگاه‌های منعطف روزبه‌روز داغ‌تر می‌شود و به نظر می‌رسد دلیل این تصمیم‌گیری از سوی سامسونگ همین مسئله باشد. موتورولا چند هفته پیش از ریزر ۲۰۱۹ رونمایی کرد که احتمالا یکی از عوامل تاثیرگذار در تدوین استراتژی عرضه گلکسی فولد ۲ است. از آن‌جایی که عرضه ریزر ۲۰۱۹ به دلیل استقبال زیاد کاربران با تاخیر مواجه شده، کره‌ای‌ها می‌خواهند از این فرصت استفاده کرده و زودتر محصول خود را در ویترین فروشگاه‌ها قرار دهند.

چند روز پیش تصاویر زنده‌ای از گلکسی فولد ۲ منتشر شد که فرم فاکتور صدفی آن را تایید کرد. همان طور که پیش‌بینی می‌شد، این دستگاه مشخصات پرچمدارها را ندارد و صرفا از دوربینی دوگانه استفاده می‌کند تا قیمتی در حدود ۱۰۰۰ دلار داشته باشد. گفتنی است ریزر ۲۰۱۹ با قیمت ۱۵۰۰ دلار معرفی شد.

فراموش نکنید که این گزارش فعلا قابل تایید نیست و تا زمانی که اخبار بیشتری در تایید آن شنیده نشود، نمی‌توانیم مطمئن باشیم که گلکسی فولد ۲ زودتر از گلکسی اس ۱۱ به بازار بیاید. اکنون با توجه به این که گفته شده رویداد آنپکد سامسونگ یک هفته زودتر برگزار می‌شود، زمان زیادی تا این مراسم باقی نمانده و می‌توانیم شاهد انتشار اخبار بیشتری باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱۰/۹
فولد، فعلاً جای کار داره.
"فولدِ یک" به مثابه‌ی کودکی بود که دوسداشتنی بود امّا روی یک کودک نمیشه حساب باز کرد!
"فولدِ دو" مانند نوجوانی‌ست که در شُرُف تربیتِ صحیحه! و آدم‌عاقل هیچگاه از نوجوان‌جماعت انتظاری‌آنچنانی نمی‌تونه داشته باشه!
"فولدِ سه" جوانی‌ست شیرِ خام خورده! و ناپخته.
"فولدِ چهار" فولدی‌ست بالغ و عاقل و پخته‌مُخته و جسور و چُست و چابک?? و البته قابل‌اعتماد.
لذا تا فولدچهار صبر و شکیبایی پیشه کنید???