خانهاخبار
واتس اپ در سال 2020، چه قابلیت هایی را به همراه خواهد داشت؟

واتس اپ در سال 2020، چه قابلیت هایی را به همراه خواهد داشت؟

واتس اپ این روزها به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کرده و کاربران زیادی نیز پس از فیلترینگ تلگرام، به سمت آن آمده اند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۰

همان طور که می‌‌دانید، اپلیکیشن واتس اپ پس از کش و قوس‌های فراوانی که در زمینه فیلترینگ تلگرام پیش آمد، به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد و کاربران زیادی بعد از معضلی که برای تلگرام به وجود آمد، به سمت آن کوچ کردند. همین موضوع، تیم برنامه نویسی واتس اپ را بر آن داشته تا رفته رفته، قابلیت‌های جذابی را به آن اضافه کرده و بازار رقابت با مسنجرهای دیگر را به این ترتیب داغ نگه دارند.

در سال آینده، به عنوان یکی از قابلیت‌های اپلیکیشن واتس اپ، باید منتظر اضافه شدن حالت پیام‌های پنهان شده پس از مدتی خاص باشیم. به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا زمان معینی را برای پیام‌های خود در نظر بگیرند و پس از گذشت زمان تعیین شده، پیام ارسال شده خود به خود محو می‌شود. این ویژگی در حال حاضر در اپلیکیشن تلگرام وجود داشته و افراد زیادی نیز روزانه، اسناد محرمانه یا برخی تصاویر را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

image

به عنوان یکی دیگر از این ویژگی‌ها، می‌توان به حالت تیره یا همان Dark Mode اشاره کرد که در سال 2020، به اپلیکیشن واتس اپ راه پیدا می‌کند. به این ترتیب شما قادر خواهید بود تا ظاهر اپلیکیشن واتس اپ را مانند دیگر نرم‌افزارها، به حالت تیره در آورید. به این ترتیب پیش از خواب و یا در فضاهای تاریک، به راحتی می توانید پیام‌های خود را چک کرده بدون آسیب به چشمان خود، کارهای خود را انجام دهید.

image

قابلیت دیگری که در سال 2020 به واتس اپ اضافه می‌شود، امکان جستجوی معکوس برای پیدا کردن منبع تصویر ارسال شده توسط گوگل است. به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا تصویر دریافت شده در اپلیکیشن واتس اپ را در گوگل جستجو کرده و منبع منتشر کننده تصویر را پیدا کنند.

با این تفاسیر، در سال 2020 شاهد اتفاقات خوبی برای اپلیکیشن واتس اپ خواهیم بود و مطمئنا این ویژگی‌ها، سبب می‌شود تا کاربران هر چه بیشتر به سمت آن جذب شوند. کدام یک از قابلیت های یاد شده، بیشتر شما را شگفت زده کرده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)