خانهاخبار
گوشی بلک شارک 3 5G تاییدیه دریافت کرد

گوشی بلک شارک 3 5G تاییدیه دریافت کرد

در 20 دسامبر 2019 یکی از گوشی‌های هوشمند شیائومی با کدنام Shark KLE-A0 تاییدیه دریافت کرده است. انتظار می‌رود این دستگاه، بلک شارک 3 5G باشد.
۱۳۹۸/۱۰/۹

در چند هفته گذشته خبری در رابطه با گوشی‌های سری بلک شارک شیائومی منتشر نشده است. محصولات این سری که برای گیمرها توسعه پیدا کرده‌اند، در اکثر بنچمارک‌ها در صدر قرار می‌گیرند. از آنجایی که این گوشی‌های هوشمند به قدرتمندترین سخت افزار موجود در بازار مجهز شده‌اند، عدم پشتیبانی آ‌ن‌ها از شبکه ارتباطی 5G غیرمنطقی به نظر می‌رسد. به تازگی خبر جدیدی در رابطه با نسل آینده این گوشی هوشمند منتشر شده است. ظاهرا گوشی بلک شارک 3 5G موفق به کسب تاییدیه در کشور چین شده است.

image

در تاریخ 20 دسامبر، یک گوشی جدید با کدنام Sharke KLE-A0 موفق به کسب تاییدیه شده است. بر اساس اعلام منابع، این دستگاه همان گوشی بلک شارک 3 5G است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در آینده نزدیک معرفی شود. در گذشته موسس و مدیر عامل بلک شارک، Wu Shimin اعلام کرده بود که نمونه اولیه گوشی 5G بلک شارک توسعه پیدا کرده است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی آن منتشر نشده است.

جدیدترین گوشی بلک شارک در بازار، بلک شارک 2 پرو است. این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدراگون 855 پلاس مجهز شده و انرژی آن را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. این دستگاه قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 27 واتی است. از ویژگی‌های دیگر این دستگاه می‌توان به حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 اشاره کرد. انتظار می‌رود بلک شارک 3 5G به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)