خانهاخبار
شیائومی سال 2019 را با شکستن رکورد گینس به پایان رساند

شیائومی سال 2019 را با شکستن رکورد گینس به پایان رساند

شیائومی در تاریخ 21 دسامبر امسال با برگزاری رویدادی توانست نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند و سال 2019 را با شکستن رکوردی جهانی تمام کند.
۱۳۹۸/۱۰/۹

شیائومی علاقه زیادی به شکستن گاه و بیگاه رکوردهای کتاب گینس دارد. این شرکت اخیرا در تاریخ ۲۱ دسامبر در مرکز تجارت جهانی نیویورک رکورد دیگری را به ثبت رسانده که این بار به بیشترین تعداد جعبه‌گشایی محصولات برمی‌گردد.

شیائومی در تاریخ ۲۱ دسامبر با برپایی رویدادی به نام Mi-Stery Box در مرکز تجارت جهانی نیویورک رکورد گینس را برای جعبه‌گشایی همزمان ۷۰۳ محصول شکست. این رکورد قبلا با ۵۴۳ جعبه‌گشایی در اختیار Mercado Libre قرار داشت که طی آن پیکسل‌های تجاری آنباکس شدند. اما حالا شیائومی به‌لطف ویترین متنوع محصولات خود (که فاقد تلفن‌های هوشمند است) توانست به شکل بهتری این رکورد را به دست آورد.

این رویداد همچنین بزرگ‌ترین رویداد فضای باز پس از بازسازی مرکز تجارت جهانی نیویورک بود. ثبت رکورد گینس البته فایده خاصی به جز شهرت بیشتر برای شیائومی ندارد. این شرکت در حال حاضر محصولات زیادی از جمله اسکوتر، پاور بانک و پروژکتور لیزری در آمریکا می‌فروشد اما هنوز تلفن‌های هوشمند خود را وارد ایالات متحده نکرده است.

فعلا مشخص نیست که گوشی‌های شیائومی در چه تاریخی رسما وارد بازار آمریکا می‌شود، چرا که این شرکت از چند سال پیش می‌خواست به این بازار بیاید اما برنامه‌های آن مدام به تعویق انداخته افتاده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)