خانهاخبار
ساعت هوشمند Amazfit Bip S در CES 2020 معرفی می‌شود

ساعت هوشمند Amazfit Bip S در CES 2020 معرفی می‌شود

اکانت رسمی برند Amazfit با ارسال توئیتی اعلام کرد که نسخه جدید ساعت هوشمند هوآمی با نام Amazfit Bip S در نمایشگاه CES 2020 معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۱۰/۹

بر اساس شایعات جدید، هوآمی آماده است تا در رویداد CES 2020 از نسخه جدید ساعت هوشمند Amazfit Bip با کارایی بیشتر و طول عمر بالاتر رونمایی کند. نمایشگاه کالاهای مصرفی الکترونیکی اولین رویداد بزرگ سال ۲۰۲۰ است که حدود هفته دیگر در لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود. در این نمایشگاه احتمالا شاهد محصولات جدید زیادی از برندهای مختلف خواهیم بود. برای مثال، برند همکار شیائومی، با نام هوآومی، قرار است محصولات تازه‌ای همچون Amazfit Bip S را معرفی کند.

مطابق جدیدترین خبرها، هوآمی می‌خواهد از دستگاه‌های تندرستی جدیدی از جمله کفش ورزشی، ایرفون هوشمند با قابلیت ثبت ضربان قلب و دستبندهای ورزشی رونمایی کند. حالا توئیتر Amazfit پستی منتشر کرده که در آن به رونمایی از نسخه جدید Amazfit Bip S اشاره شده است.

طرفداران این برند مدت‌هاست که منتظر وارث درخوری برای Amazfit Bip هستند. این ساعت هوشمند حالا تقریبا دو ساله شده و از هر نظر برای هوآمی موفقیت‌آمیز بوده است. این دستگاه محصولی ارزشمند دارای GPS داخلی، حسگر ضربان قلب و پشتیبانی از نوتیفیکیشن است که باتری آن بیش از ۳۰ روز دوام می‌آورد و نمایشگر رنگی‌اش از فناوری صفحه همیشه روشن استفاده می‌کند.

متاسفانه فعلا اطلاعات بیشتری درباره Amazfit Bip S در دسترس نیست، اما می‌دانیم که طراحی این ساعت هوشمند تفاوت چندانی با مدل قبلی این دستگاه نخواهد داشت. هوآمی می‌گوید این ساعت قوی‌تر و سبک‌تر است و عمر باتری بیشتری نسبت به نسخه پیشین Bip خواهد داشت.

هوآمی در CES 2020 رویدادی با عنوان LEAP OVER LIMITS برگزار خواهد کرد که به معنای «جهش فراسوی محدودیت‌ها» است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)