خانهاخبار
بهترین گوشی‌های سال 2019 از نگاه جی‌اس‌ام

بهترین گوشی‌های سال 2019 از نگاه جی‌اس‌ام

روزهای پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی را می‌گذرانیم و به رسم سال‌های گذشته، تصمیم به انتخاب بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹ گرفته‌ایم. در این مطلب به معرفی بهترین گوشی‌هایی پرداخته‌ایم که در بازار ایران نیز قابل خرید و رجیستر کردن باشد. با ما همراه باشید.
۱۳۹۸/۱۰/۸

کمپانی‌های اپل، سامسونگ و هواوی هر سال توانسته‌اند با معرفی پرچمداران خود، در بین برترین گوشی‌های سال حضور داشته باشند. امسال نیز این سه کمپانی از این قانون مستثنا نبودند و موفق شدند که جای خوبی را در بین برترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹، پیدا کنند. نکته‌ی مهم در لیست زیر این است که ترتیب خاصی برای معرفی گوشی‌ها لحاظ نشده و رتبه‌بندی فعلی به صورت رندوم است و هدف نهایی معرفی ۱۰ گوشی برتر سال ۲۰۱۹ بوده است. 

image

 

۱- گوشی iPhone 11 Pro Max، پرچمدار قدرتمند اپل

image

 

امکان ندارد که اپل در هر سال پرچمداری را معرفی کند و در لیست برترین‌ها قرار نگیرد. اپل سال‌هاست نشان داده مسیر خود را پیدا کرده و در سال‌های اخیر نیز کمی انعطاف‌پذیرتر شده است. حالا در iPhone 11 Pro Max شاهد صفحه نمایش بزرگ ۶.۵ اینچی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و از آن مهم‌تر باتری قدرتمند ۳۹۶۹ آمپری هستیم تا هیچ شک و تردیدی برای قرار گرفتن این گوشی در لیست برترین سال ۲۰۱۹ نداشته باشیم. 

۲- گوشی Samsung Galaxy Note 10 Plus، ارزنده‌ترین اندرویدی بازار

image

 

بعد از بحران آتش گرفتن گوشی‌های نوت، بسیار بر این باور بودند که دوران این گوشی‌ها به سر آمده است. سامسونگ اما نشان داد که می‌تواند نوت را به مانند یک ققنوس در بازار زنده کند و بعد از گذشتن چند سال از آن اتفاق، Note 10 Plus تجلی یک اتفاق بزرگ برای سامسونگ بوده است. این گوشی فوق‌العاده با صفحه نمایش ۶.۸ اینچی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و قلم هوشمند خود، جای مهمی در دل هواداران سامسونگی و غیرسامسونگی پیدا کرده و از آن به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی سال یاد می‌کنند. 

۳- گوشی Huawei P30 Pro، قوی‌ترین دوربین در بین گوشی‌های بازار 

image

 

هواوی نشان داده که حالا به راحتی می‌تواند تنه به تنه‌ی رقبایی چون اپل و سامسونگ بزند و در بسیاری از کشورها توانسته بازار موبایل را از این دو کمپانی بزرگ برباید. P30 Pro را می‌توان یکی از بهترین‌ گوشی‌های ساخته شده در تاریخ کمپانی هواوی دانست. گوشی که دوربین آن را می‌توان یکی از ۳ دوربین برتر سال دانست. دوربین ۴۰ مگاپیکسلی P30 Pro با عملکرد فوق‌العاده‌ی خود نشان داده که بهترین چشم بازار با اختلاف متعلق به همین گوشی است و از خرید آن پشیمان نخواهید شد. 

۴- گوشی One Plus 7 Pro، بهترین اندرویدی برای آدم‌های خاص

image

 

تا چند سال اخیر One Plus را در دست کسانی می‌دیدیم که افراد حرفه‌ای در کار با گوشی بودند. اما One Plus با معرفی گوشی‌های قدرتمند خود نشان داد که قشر خاصی را هدف قرار نداده و تلاش دارد تا بازار خود را روز به روز بزرگ‌تر کند. One Plus 7 Pro را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹ دانست که با قیمتی مناسب، سخت‌افزاری قدرتمند در اختیار کاربر قرار می‌دهد. دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در کنار صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری نشان می‌دهد که با گوشی قدرتمندی سر و کار داریم و باید به آن احترام گذاشت. 

۵- گوشی Samsung Galaxy S10+، محبوب کهکشانی بازار 

image

 

مگر می‌شود بهترین گوشی‌های سال را انتخاب کنیم و نامی از کهکشانی‌های سامسونگ نبریم؟ سری گلکسی اس سامسونگ که از محبوب‌ترین سری‌های این کمپانی محسوب می‌شود امسال با معرفی اس ۱۰ پلاس نشان داد که همچنان با قدرت در لیست محبوب‌ترین گوشی‌های بازار حضور دارد. صفحه نمایش ۶.۴ اینچی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و همچنین رم ۸ گیگابایتی از مشخصه‌های اصلی این گوشی محسوب می‌شود تا با خیال راحت آن را یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹ بدانیم. 

۶- گوشی Pixel 4 Xl، فرزند ارشد گوگل و کم‌یاب در بازار ایران

image

 

تجربه‌ی استفاده از اندروید خالص، تجربه‌ی بی‌نظیری است که می‌توان بر روی گوشی‌های گوگل آن را تجربه کرد. حالا فرزند ارشد گوگل یعنی Pixel 4 XL آمده تا بخش بزرگی از بازار را به خودش اختصاص دهد. هرچند که طراحی امسال این گوشی به مذاق بسیار خوش نیامد اما این غول قدرتمند با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ نشان داده که اگر ظاهر زیبایی ندارد اما باطن قدرتمندی در پشت این ظاهر وجود دارد. 

۷- گوشی Xiaomi Mi 9 Pro، چینی دوست داشتنی

image

 

شیائومی را می‌توان یکی از دوست‌داشتنی‌ترین کمپانی‌های چینی دانست. کمپانی که شاید بیشتر با گجت‌های هیجان‌انگیزش بشناسیم اما در سال‌های اخیر نشان داده که هنرش تنها ساخت گجت‌های دوست‌داشتنی نیست و گوشی‌های محبوبی نظیر Mi 9 Pro را برای طرفداران خود عرضه کرده است. صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و قیمت مناسب این گوشی به تنهایی آن قدر متقاعد‌کننده‌اند که توجه شما را به این گوشی جذب کنند. 

۸- گوشی Nokia 9 Pure View، بازگشت نوکیا در جمع بهترین‌ها

image

 

تا همین ۵ سال گذشته، وقتی اسمی از نوکیا به میان می‌آمد، طرفداران بسیار این کمپانی سینه سپر کرده و با افتخار خود را طرفدار این کمپانی می‌دانستند. مدیریت اشتباه و عقب ماندن از قافله‌ی اندرویدی‌ها سبب شد که نوکیا به شدت از بازار برترین‌های موبایل در جهان فاصله بگیرد اما نام نوکیا کافی بود تا پس از تصمیم درست این کمپانی برای مجهز کردن گوشی‌هایش به اندروید، دوباره به جمع برترین‌ها باز گردد. Nokia 9 Pure View را می‌توان یکی از برترین گوشی‌های نوکیا دانست که با صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و ۶ گیگابایت رم در صف برترین گوشی‌های بازار قرار گرفته و توانسته طرفداران قدیمی خود را خوشحال کند. 

در این بین شاید جای خالی کمپانی‌های نظیر ال‌جی، سونی و موتورولا حس شود اما به دلیل اینکه در حال حاضر گوشی‌های این سه کمپانی در بازار ایران به سختی یافت می‌شود، در این لیست قرار نگرفته‌اند. 

به نظر شما کدام یک از این گوشی‌ها، بهترین گوشی سال ۲۰۱۹ است؟ در رای‌گیری زیر شرکت کرده تا رده‌بندی این گوشی‌ها از نظر مخاطبین جی‌اس‌ام نیز مشخص شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

سجاد

۱۳۹۸/۱۲/۱۶
واقعا مسخره است که پرو مکس اوله چجور کارشناسی هستین که اپل رو به سامسونگ و هواوی ترجیح میدین اپل با وجود اینهمه گوشی اندرویدی جایی تو این لیست نداره

Saeed

۱۳۹۸/۱۰/۱۸
سامسونگ در دنیای تکنولوژی و نوآوری بهترینه
خلاق
اول شارژ وایر لس پیشرفته: اولین فست شارژ
اولین ضد آبip68
اولین رابط کاربری اختصاصی
اولین تکنولوژی دوئال پیکسل
اولین تکنولوژی سنسور های سلامت
اولین نمایشگر تاشو
اولین نمایشگر های پانچ و ناچ و تمام صفحه
حسگر و اسکنر عنبیه چشم
مخصوص خودشه فقط
بی رقیبه
و حالا هم باطری های جدید نانو فوسفات شارژ دهی تا ۵ روز

Saeed

۱۳۹۸/۱۰/۱۸
سلام دوست عزیز حق با شما هست تعجب کردم منم که نیست میت ۳۰ پرو هم خیلی خوبه

بی نام

۱۳۹۸/۱۰/۹
پس چرا mate 30 توی لیست نیست؟

Napoleon

۱۳۹۸/۱۰/۹
با سلام
چرا توی این لیست نامی از میت30 پرو برده نشده؟؟؟؟
گوشی نسبتا قدیمی تر پی30 پرو توی لیست هست ولی میت 30 پرو نیست؟؟؟؟؟
از سامسونگ دو نماینده وجود داره میتونست از هواوی هم دو نماینده وجود داشته باشه(که البته حقشم هست)
بنظرم اصلا لزومی نداشت ک از نوکیا گزینه ای توی این لیست باشه!!!!