خانهاخبار
ریلمی با فناوری SuperDart به دنبال شارژ سریع 100 واتی است

ریلمی با فناوری SuperDart به دنبال شارژ سریع 100 واتی است

شرکت ریلمی اخیرا با ثبت نشان تجاری SuperDart بیش از پیش به شایعات پیرامون توسعه فناوری شارژ سریع 100 واتی دامن زده است.
۱۳۹۸/۱۰/۹

شرکت‌های بزرگ تولیدکننده موبایل در طول سال‌های اخیر رقابت نزدیکی برای تولید سریع‌ترین فناوری شارژ داشته‌اند. این فناوری‌ها در ابتدا با سرعت بسیار آرامی در حال حرکت بودند، اما حالا به یکی از ویژگی‌های اصلی تلفن‌های هوشمند تبدیل شده‌اند و تمامی شرکت‌ها می‌خواهند محصولات‌شان در کمترین زمان ممکن شارژ شود.

در حال حاضر اوپو با شارژ سریع ۶۵ واتی SuperVOOC 2.0 یکی از سریع‌ترین فناوری‌های شارژ بازار را در اختیار دارد. این فناوری می‌تواند یک باتری بزرگ ۴ هزار میلی آمپر ساعتی را ظرف مدت ۳۰ دقیقه از صفر به ۱۰۰ درصد برساند. سایر شرکت‌ها هم در همین مسیر قرار گرفته‌اند؛ برای مثال شایعات حاکی از آن است که شیائومی در Mi 10 می‌تواند از شارژ سریع ۶۶ واتی استفاده کند. اکنون به نظر می‌رسد که شرکت Realme هم نسبت به این حوزه علاقه‌مند شده و می‌خواهد با فناوری جدیدی به نام SuperDart پا به این عرضه بگذارد.

بر اساس شایعات، اوپو در حال تلاش برای رسیدن به فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی است. در عین حال، ریلمی اخیرا نشان تجاری جدیدی به نام SuperDart را ثبت کرده که احتمالا برای فناوری شارژ ۱۰۰ واتی یا حداقل استانداردی بالاتر از شارژ سریع ۶۶ واتی به کار می‌رود که در حال حاضر سریع‌ترین فناوری شارژ سریع بازار است.

به گزارش افشاگری به نام موکول شارما، سوپردارت پاسخی مستقیم به فناوری شارژ ۱۰۰ واتی شیائومی خواهد بود. البته در سوی دیگر بازار، Vivo هم سال آینده می‌خواهد از فناوری شارژ فوق‌العاده سریع ۱۲۰ واتی با نام Super FlashCharge رونمایی کند.

Realme تاکنون وام‌گیری‌های زیادی از فناوری‌های اوپو داشته، اما معرفی سوپردارت می‌تواند به معنای استقلال هرچه بیشتر محصولات این شرکت از خط تولید اوپو باشد. ریلمی در حال حاضر یکی از مهم‌ترین شرکت‌ها در بازار گوشی‌های میان‌رده است و به همین خاطر باید منتظر باشیم تا ببینیم این فناوری چه دستاوردی برای گوشی‌های میان‌رده خواهد داشت. اگر این شرکت با موفقیت بتواند فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی را وارد بازار محصولات میان‌رده کند، شاید پرچمدارها پا را فراتر از مرزهای ۱۰۰ وات بگذارند و از این طریق رقابت در فناوری‌های شارژ سریع به مرحله جدیدی وارد شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)