خانهاخبار
رندرهای جدید هواوی P40 جزئیات بیشتری دارند

رندرهای جدید هواوی P40 جزئیات بیشتری دارند

به دنبال انتشار اولین رندرهای مربوط به هواوی P40، حالا رندرهای مفهوم تازه‌ای منتشر شده که جزئیات و نکات بیشتری در آن به چشم می‌خورد.
۱۳۹۸/۱۰/۸

چند وقت پیش افشاگر OnLeaks رندرهایی نه چندان واضح از هواوی P40 پرو را منتشر کرد که متاسفانه بخش‌های دستگاه در آن مشخص نبود. حالا وب‌سایت 9TechEleven با همکاری یکی از اعضای فعال وب‌سایت SlashLeaks به نام Rodent950 رندر تازه‌ای از پرچمدار بعدی هواوی ساخته‌اند که جزئیات بیشتری در آن پیداست.

این رندرهای مفهومی جدید مبتنی بر فایل‌های رسمی CAD ساخته شده‌اند، اما قسمت‌هایی از آن‌ها بر اساس شایعات و شنیده‌هایی که در چند وقت اخیر مطرح شده به تصاویر اضافه شده است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

نمایشگری منحصر به فرد

image

در نگاه اول به این رندرها با پنل جلویی P40 پرو روبرو می‌شویم که نسبت به بسیاری از گوشی‌های بازار متفاوت است. دلیل این موضوع به خاطر جایگزینی پنل آبشاری عادی با پنلی ویژه است که از هر چهار طرف خمیدگی دارد. با این حساب، هواوی باید به سراغ فریم جدیدی برود که بتواند گوشه‌های نمایشگر را پوشانده و آن را محکم در جای خود نگه دارد. علاوه بر این، گفته می‌شود که فریم جدید P40 پرو نقش مهمی در محافظت از دستگاه به هنگام افتادن بر روی زمین ایفا می‌کند، هرچند این مفهوم در رندرهای حاضر چندان قابل مشاهده نیست.

پرچمدار بعدی هواوی احتمالا در هر چهار طرف پنل نمایش حاشیه‌های یکسانی خواهد داشت که با توجه به اظهارات قبلی این شرکت جالب توجه است. این کمپانی چینی قبلا اعلام کرده بود که نمی‌خواهد حاشیه پایین صفحه را کاهش دهد چون این کار باعث وارد آمدن فشارهای ناخواسته می‌شود.

یکی از نکات جالب توجه این رندرها، حفره کشیده دوربین سلفی است که در گوشه سمت چپ نمایشگر قرار گرفته. این طراحی جایگزین ناچ حاضر در P30 می‌شود و احتمالا میزبان دو دوربین است که یک لنز اصلی و یک لنز فوق عریض دارد.

در خصوص اندازه نمایشگر فعلا چیزی مشخص نیست، اما شایعات از احتمال به‌کارگیری پنلی ۶.۵ تا ۶.۷ اینچی خبر داده‌اند. با این حال، با توجه به وجود پنلی که از هر چهار طرف خمیدگی پیدا کرده و کمترین حاشیه ممکن را دارد، به نظر نمی‌رسد که ابعاد دستگاه نسبت به قبل افزایش قابل توجهی داشته باشد.

دوربین عقب پنج‌گانه

image

اگر به طراحی بخش عقبی گوشی نگاه کنید، دوربینی می‌بینید که نسبت به هواوی P30 پرو بسیار بزرگ‌تر است و شبیه رندرهای موجود از گلکسی اس ۱۱ و گلکسی اس ۱۱ پلاس به نظر می‌رسد. فعلا مشخصات دقیق دوربین این دستگاه مشخص نیست ولی گفته می‌شود که هواوی به دنبال استفاده از دوربینی پنچ‌گانه است. در سمت چپ این ماژول لنزهای اصلی، فوق عریض و پریسکوپی قرار می‌گیرد که از زوم اپتیکال ۱۰ برابری پشتیبانی می‌کند.

در سمت راست، ظاهرا یک فلش LED، یک سنسور زمان پرواز برای عکاسی پرتره و یک سنسور نامشخص دیگر وجود دارد که می‌تواند مخصوص تله‌فوتو باشد تا شکاف میان زوم ۱ و ۱۰ برابری را پر کند. با این حال، هنوز نمی‌توانیم با اطمینان در این باره صحبت کنیم، چرا که برخی منابع از احتمال به‌کارگیری سنسور ماکرو نیز خبر داده‌اند.

مشخصات سخت‌افزاری و تاریخ رونمایی

image

هواوی پی ۴۰ پرو طبق اعلام مدیران این شرکت رسما در اوایل فروردین ۱۳۹۹ در پاریس فرانسه معرفی خواهد شد. در کنار نسخه پرو این گوشی، احتمالا باید منتظر نسخه استاندارد و لایت پی ۴۰ نیز باشیم.

این گوشی احتمالا از چیپست Kirin 990 5G به همراه حداقل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد، اما پیش‌بینی می‌شود که پیکربندی ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی هم در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. پی ۴۰ با اندروید ۱۰ و پوسته EMUI 10 به بازار می‌آید، با این حال هیچ تضمینی وجود ندارد که این محصولات از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل استفاده کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

pouya

۱۳۹۸/۱۰/۸
سلام دوستان خاکستری تیتانیومی 64 گیگ اس 9 تیر ماه 97 (همون سالی که اومد) خریدم بخوام تیر ماه سال جدید(99) تابستون همین سال که میاد بفروشمش چند میخرن ازم؟تر تمیزه