خانهاخبار
مراسم رونمایی از گلکسی اس 11 زودتر برگزار می‌شود

مراسم رونمایی از گلکسی اس 11 زودتر برگزار می‌شود

پیش از این گفته می‌شد که گلکسی اس 11 (یا گلکسی اس 20) در مراسمی در تاریخ 29 بهمن رونمایی می‌شود، اما حالا یک گزارش جدید می‌گوید پرچمدار بعدی سامسونگ زودتر معرفی خواهد شد.
۱۳۹۸/۱۰/۸

چیزی تا آغاز سال ۲۰۲۰ میلادی باقی نمانده و ورود به سال جدید به معنای موج جدیدی از هیجان برای معرفی تلفن‌های هوشمند نسل بعد است. مطابق انتظار، سامسونگ در سه‌ماهه نخست سال از نسل جدید سری گلکسی اس رونمایی می‌کند و به نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۰ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

چند وقتی است که این شرکت کره‌ای از معرفی موبایل‌های پرچمدار خود در رویداد سالانه MWC خودداری می‌کند. آن‌ها در عوض با برگزاری مراسمی اختصاصی پیش از کنگره جهانی موبایل سعی می‌کنند تمام توجهات را صرفا به سمت محصولات خودشان جذب کنند. سپس این محصولات را در MWC به نمایش در می‌آورند و به رسانه‌ها اجازه می‌دهند تا بیشتر با آن‌ها کار کنند.

پیش‌تر گفته می‌شد که گلکسی اس ۱۱ (یا گلکسی اس ۲۰) در تاریخ ۱۸ فوریه مصادف با ۲۹ بهمن معرفی خواهد شد. اما حالا به‌گزارش وب‌سایت Girafa، سری جدید پرچمداران سامسونگ در تاریخ ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن)، یعنی دو هفته مانده به MWC 2020، رونمایی می‌شود. این طور که پیداست، این اطلاعات از منابع اطلاعاتی یکی از وب‌سایت‌های سامسونگ به دست Girafa رسیده، اما ما نمی‌توانیم صحت آن را تایید کنیم.

image

در حال حاضر انتظار می‌رود که خانواده گلکسی اس ۱۱ سه عضو داشته باشد. با این حال، در گزارش Girafa صرفا به دو مدل استاندارد و پرو اشاره شده است. با این حساب، یا منبع این خبر دچار اشتباه شده یا سامسونگ می‌خواهد شمار پرچمدارانی را کاهش دهد که در این مراسم معرفی خواهند شد.

علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که سری جدید پرچمداران سامسونگ گلکسی اس ۱۱ نامیده خواهد شد یا گلکسی اس ۲۰. نام گلکسی اس ۲۰ چندی پیش توسط دو تن از افشاگران معروف برای سری جدید این خانواده مطرح شد.

گلکسی باد پلاس در تقابل با ایرپاد پرو

image

گفتنی است که رویداد بهمن ماه سامسونگ صرفا مختص گلکسی اس ۱۱ نخواهد بود. شایعات حاکی از آن است که کره‌ای‌ها می‌خواهند نسخه جدید گلکسی باد را هم معرفی کنند. طبق گزارش‌ها، این دستگاه گلکسی باد پلاس نامیده می‌شود که کوچک‌تر از نسخه عادی گلکسی باد است، باتری بزرگ‌تری دارد و به قابلیت حذف فعال نویز مجهز است.

با توجه به عملکرد موفق اپل با ایرپاد پرو، عرضه این محصول از سوی سامسونگ منطقی به نظر می‌رسد. گلکسی باد حاضر در بازار از نظر اندازه چندان بزرگ نیست، ولی بسیاری طراحی آن را دوست ندارند و از نبود قابلیت‌های مهمی مثل حذف فعال نویز گلایه می‌کنند.

آینده دنیای موبایل: گلکسی فولد ۲؟

image

در انتها ممکن است در این مراسم نگاهی به گلکسی فولد ۲ نیز داشته باشیم. از آن‌جایی که نسل اول این دستگاه پارسال همزمان با گلکسی اس ۱۰ معرفی شد، حالا پیش‌بینی می‌شود که از نسل دوم هم در رویداد آنپکد سری گلکسی اس رونمایی شود.

بر اساس گزارش‌ها، گلکسی فولد ۲ احتمالا ۴ ویژگی جذاب خواهد داشت: ۱) فرم فاکتور آن شبیه موتورولا ریزر خواهد بود، ۲) ممکن است اولین دستگاه سامسونگ با دوربین سلفی زیر نمایشگر باشد، ۳) صفحه نمایش آن احتمالا به جای پلاستیک از جنس شیشه خواهد بود و ۴) قیمت بسیار ارزان‌تری نسبت به گلکسی فولد نسل اول دارد.

در گزارش‌ها از قیمتی کمتر از ۱۰۰۰ دلار یاد شده که تا حدی غیرقابل باور است. فناوری‌های به‌کاررفته در این محصول هنوز بسیار تازه است و تولید انبوه آن‌ها احتمالا هنوز با موانع بسیاری روبرو است. بنابراین قیمتی تا این اندازه پایین بعید به نظر می‌رسد، ولی حتی اگر قیمتی در حدود ریزر ۱۵۰۰ دلاری داشته باشد، باز هم با محصولی مناسب و جذاب طرف خواهیم بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱۰/۸
گلکسی۱۱ مورد انتظارترین گوشی ۲۰۲۰ خواهد بود??
حیف که بودجه‌ خیلی‌هامون نمی‌رسه تهیه‌ش کنیم? و ناچار باید سوئیچ کنیم شیائومی.
در حال حاضر تنها نقطه‌ی امیدِ ما(طبقه متوسط جامعه) شده "شیائومی"? می‌۹ پرو!
کی فکرشو می‌کرد به این روزها مبتلا بشیم؟??
یه زمانی من خودم با شاه فالوده نمی‌خوردم? می‌گفتم فقط سریS سامسونگ. ولی الآن ناچاراً به محصولات‌شیائومی چشم‌امید دوختم??