خانهاخبار
پتنت تازه‌ای کنترلر پلی استیشن سونی منتشر شد

پتنت تازه‌ای کنترلر پلی استیشن سونی منتشر شد

سونی به‌تازگی پتنت تازه‌ای را برای کنسول پلی استیشن خود ثبت کرده که دکمه‌های جدیدی در پشت آن دیده می‌شود. این دستگاه می‌تواند همان DualShock 5 باشد.
۱۳۹۸/۱۰/۸

اگرچه هنوز زمان زیادی تا عرضه پلی استیشن ۵ در انتهای سال ۲۰۲۰ باقی مانده، اما همه بی‌صبرانه منتظر انتشار اخبار و اطلاعات بیشتری درباره این کنسول جدید و جذاب هستیم. حالا امروز پتنت تازه‌ای از شرکت سونی منتشر شده که در تاریخ ۲۶ دسامبر توسط این کمپانی ژاپنی به ثبت رسیده است.

ایده موجود در این پتنت شباهت زیادی به ابزار جانبی جدیدی دارد که به‌تازگی برای DualShock 4 معرفی شد. این ابزار جانبی به پشت کنترلر PS4 می‌چسبد و دکمه‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند. البته در این‌جا ما شیوه طراحی متفاوتی را می‌بینیم و پورت دستگاه هم USB مینی است، در حالی که استفاده از پورت USB-C برای کنترلر PS5 پیش‌تر تایید شده بود.

تصویر موجود با پتنت دیگری که قبلا از کنترلر PS5 منتشر شده بود هم تداخل دارد. در نتیجه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این طرح نمونه‌ای اصلاح‌شده از DualShock 4 است که قرار است با پشتیبانی بهتر از ابزار جانبی دستگاه در سال ۲۰۲۰ عرضه شود.

با این همه، تا زمانی که خود سونی اطلاعاتی درباره کنترلر پلی استیشن ۵ با نام احتمالی DualShock 5 منتشر نکند، باید صبر کنیم و تمام اخبار و گزارش‌ها را با تردید به خاطر خود بسپاریم. پیش‌بینی می‌شود که این شرکت تا حدود ۲ ماه دیگر در رویدادی ویژه از اطلاعات بیشتری درباره کنسول بعدی خود رونمایی کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)