خانهاخبار
MSI از لپ‌تاپ Creator 17 با نمایشگر Mini LED رونمایی کرد

MSI از لپ‌تاپ Creator 17 با نمایشگر Mini LED رونمایی کرد

لپ تاپ MSI Creator 17 از راه رسید. این محصول اولین لپ تاپ جهان با پنل Mini LED محسوب می‌شود.
۱۳۹۸/۱۰/۸

شرکت MSI پیش از شروع نمایشگاه CES 2020 از لپ تاپ جدید خود رونمایی کرد. MSI Creator 17 اولین لپ تاپ در جهان محسوب می‌شود که دارای نمایشگر Mini LED است. این پنل دقت رنگ بالایی داشته و همچنین کیفیت بالایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حداکثر روشنایی این پنل به 1000 نیت می‌رسد و دارای نور پس زمینه Mini LED است. این فناوری امکان کنترل نور نمایشگر در 240 نقطه را فراهم می‌کند که نتیجه آن، ارائه کیفیت بالای تصویر است.

فناوری Mini LED فاقد مشکل پیکسل سوختگی است و در زمینه کنتراست و دقت رنگ عملکرد بسیار بالایی دارد. MSI Creator 17 تنها لپ تاپی در جهان محسوب می‌شود که نمایشگر آن از استاندارد HDR پشتیبانی کرده و حداکثر روشنایی آن نیز به 1000 نیت می‌رسد. میزان روشنایی این پنل در مقایسه پنل‌های LED و OLED معمولی، 2 برابر بیشتر است. پنل‌های Mini LED در مقایسه با پنل‌های دیگر ضخامت کمتری دارند.

image

لپ تاپ MSI Creator 17 به جدیدترین پردازنده و کارت گرافیک موجود در بازار مجهز شده است که البته هنوز مدل آن‌ها مشخص نشده است. این دستگاه از پورت USB Type-C بهره می‌برد که ویدیوهای 8K را می‌توان توسط آن در مانیتورهای خارجی مشاهده کرد. برای این محصول درگاه کارت حافظه خارجی UHS-III در نظر گرفته که حداکثر سرعت خواندن اطلاعات آن به 624 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. پورت تاندربولت این دستگاه از شارژ سریع 27 واتی پشتیبانی می‌کند. این لپ تاپ در نمایشگاه CES 2020 در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)