خانهاخبار
نحوه چیدمان سنسورهای دوربین گلکسی S11 پلاس فاش شد

نحوه چیدمان سنسورهای دوربین گلکسی S11 پلاس فاش شد

به تازگی رندری از دوربین گوشی گلکسی S11 پلاس در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که نحوه چیدمان سنسورهای این دوربین را مشخص می‌کند.
۱۳۹۸/۱۰/۸

در رندرهای گذشته سنسورهای دوربین اصلی گلکسی اس 11 پلاس سامسونگ دارای چیدمان نامنظمی بودند. به تازگی رندری از سوی OnLeaks در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که دوربین اصلی این گوشی هوشمند را به نمایش می‌گذارد. بر اساس این رندر، پرچمدار آینده سامسونگ از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد. سه سنسور این دوربین در سمت چپ قرار گرفته و یک سنسور به همراه فلاش LED در سمت راست این ماژول قرار دارد. سنسور اصلی این دوربین 108 مگاپیکسلی بوده که سنسور دوم در سمت چپ محسوب می‌شود.

image

اولین سنسور در سمت چپ از نوع اولترا واید است. سنسور سوم در سمت چپ، از نوع پریسکوپی بوده که به صورت مربعی شکل طراحی شده و قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در گذشته شاهد چنین سنسوری در هوآوی P30 پرو بودیم. تنها سنسور قرار گرفته در سمت راست، سنسور ToF بوده که باعث بهبود کیفیت تصاویر پرتره می‌شود. دوربین گوشی‌های سری گلکسی S11 نه تنها قادر به ثبت تصاویر باکیفیتی است، بلکه سنسور پریسکوپی به همراه نرم افزار، می‌تواند تصاویر شفافی با زوم بالاتر از 5 برابر نیز بگیرد.

شایعات به امکان فیلمبرداری با رزولوشن 8K در پرچمداران آینده سامسونگ اشاره می‌کنند. قدرت این گوشی‌های هوشمند در بازارهای مختلف توسط چیپست اسنپدراگون 865 و یا اگزینوس 990 تامین می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)