خانهاخبار
رندرهای Vivo APEX 2020 با طراحی بی‌حاشیه منتشر شد

رندرهای Vivo APEX 2020 با طراحی بی‌حاشیه منتشر شد

با توجه به حضور Vivo در CES 2020، این شرکت احتمالا از نسخه جدید موبایل مفهومی خود یعنی APEX 2020 رونمایی می‌کند. اکنون رندرهایی از این دستگاه منتشر شده که طراحی آینده‌نگرانه آن را نشان می‌دهد.
۱۳۹۸/۱۰/۸

شرکت ویوو چند روز پیش با انتشار پوستری اعلام کرد که در CES 2020 حاضر می‌شود. مطابق معمول انتظار می‌رود که این شرکت در نمایشگاه کالاهای الکترونیکی مصرفی از نسخه جدید Vivo APEX رونمایی کند. اکنون که چند روز تا شروع این رویداد باقی مانده، رندرهایی از Vivo APEX 2020 منتشر شده است.

سری APEX به عنوان خط تولیدی از گوشی‌های مفهومی شناخته می‌شود که طراحی آینده‌نگرانه و ویژگی‌هایی مثل نمایشگر بدون حاشیه، نسبت صفحه به بدنه بالا، دوربین قدرتمند، دوربین سلفی قوی و غیره دارد.

image

رندرهای Vivo APEX 2020 نیز ظاهرا قرار است طراحی بدون حاشیه و نسبت صفحه به بدنه بسیار بالایی داشته باشد. این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده می‌کند و با کمک پنل آبشاری شباهت زیادی به NEX 3 پیدا کرده، با این تفاوت که دوربین سلفی در آن به چشم نمی‌خورد. در نتیجه، این گوشی هم مثل APEX 2018 و APEX 2019 با دوربین پاپ‌آپ یا حتی شاید دوربین زیر نمایشگر معرفی شود.

گوشی هوشمند Vivo APEX 2020 از همان طراحی خمیده نمایشگری استفاده می‌کند که پیش‌تر آن را در نسخه‌های قبلی این سری دیده بودیم. بدنه این دستگاه هیچ منفذ و دکمه‌ای ندارد و از فناوری شارژ سریع و دکمه‌های مجازی استفاده می‌کند.

البته در حال حاضر نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که این رندرها واقعی است یا نه، اما بدون شک در CES 2020 باید منتظر دستگاهی باشیم که با نگاه به آینده و طراحی متفاوتی معرفی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)