خانهاخبار
شیائومی Mi 10 پرو از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند

شیائومی Mi 10 پرو از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند

سال آینده با گوشی شیائومی Mi 10 پرو ملاقات می‌کنیم. اطلاعات جدید به پشتیبانی این گوشی هوشمند از فناوری شارژ سریع 66 واتی اشاره می‌کنند.
۱۳۹۸/۱۰/۶

شیائومی در سال جاری میلادی از گوشی‌های سری Mi 9 رونمایی کرد. با توجه به معرفی این محصولات در ماه فوریه، شایعات به رونمایی از گوشی‌های جایگزین آن‌ها در فوریه سال آینده میلادی اشاره می‌کنند. شیائومی می 10 و می 10 پرو این محصولات را تشکیل می‌دهند. بر اساس افشاگری جدید از کشور چین، نسخه قدرتمندتر این سری از فناوری شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود باتری این دستگاه در مدت زمان 35 دقیقه به صورت کامل شارژ شود.

شیائومی در حال توسعه فناوری شارژ بی‌سیم 50 واتی است؛ با این حال این تکتولوژی برای نیمه اول 2020 آماده نخواهد شد و شاهد استفاده از آن در گوشی‌های سری می 10 نخواهیم بود. نزدیک به یک ماه پیش، دو گوشی هوشمند جدید شیائومی با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G موفق به کسب تاییدیه 3C چین شدند. کارمندان فاکسکان به این موضوع اشاره کرده‌اند که J1 و J2 کدنام گوشی‌های سری شیائومی Mi 10 است.

گوشی J1 می‌تواند M2001J1E/C در تاییدیه 3C باشد که از شارژر MDY-11-EB با قابلیت شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند. این احتمال وجود دارد که این گوشی هوشمند، شیائومی Mi 10 پرو باشد. در گذشته مدیر عامل شیائومی، Lin Bin به توسعه گوشی شیائومی Mi 10 Pro اشاره کرده بود. بر اساس تاییدیه 3C، گوشی M2001J2E/C با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G با شارژر MDY-11-EF وارد بازار می‌شود. با توجه به این موضوع، احتمالا شیائومی می 10 از فناوری شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی شیائومی Mi CC9 پرو / Mi Note 10 با شارژ MDY-11-EF وارد بازار شده‌اند.

image

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت باتری گوشی‌های شیائومی می 10 و می 10 پرو در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. در ماه سپتامبر سال جاری میلادی شاهد رونمایی از گوشی شیائومی Mi 9 پرو 5G بودیم. این دستگاه از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. انتظار می‌رود که شیائومی Mi 10 و Mi 10 پرو به باتری با ظرفیت بالاتری مجهز شوند. این دو پرچمدار برای تامین قدرت خود از چیپست اسنپدراگون 865 استفاده خواهند کرد.

چیپست اسنپدراگون 865 قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G دوگانه را به پرچمداران آینده شیائومی اضافه می‌کند. انتظار می‌رود گوشی‌های سری شیائومی Mi 10 به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز شوند و دارای رم از نوع LPDDR5 باشند. شایعات به رفرش ریت 90 و یا 120 هرتزی نمایشگر این محصولات اشاره کرده‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱۰/۶
می۱۰ میشه گفت یه گوشیِ همه‌چی تمام و البته اقتصادیه!
《گلکسی‌۱۱ هم همه‌چی تمامه وقتی بیاد، منتها مقرون به صرفه نیست》
برخی از مشخصات می۱۰:
-نمایشگر ۱۲۰ هرتز✅
-چیپست ادغام شده با ۵G✅
-دوربین ۱۰۸مگا✅
-باتری ۵۰۰۰میلی‌آمپر✅
-گوریلا گلس۶✅
دیگه چی میخوایید؟??‍♂️