خانهاخبار
نسل دوم هوآوی میت ایکس در نیمه دوم 2020 معرفی می‌شود

نسل دوم هوآوی میت ایکس در نیمه دوم 2020 معرفی می‌شود

شایعه‌ای جدید به اینترنت راه پیدا کرده که خبر از معرفی نسل دوم هوآوی میت ایکس در نیمه دوم 2020 می‌دهد.
۱۳۹۸/۱۰/۶

نسخه بهبودیافته هوآوی میت ایکس در ماه فوریه در کنگره جهانی موبایل 2020 از راه می‌رسد. این گوشی هوشمند که احتمالا با نام میت Xs در معرض دید عموم قرار می‌گیرد، از چیپست کایرین 990 بهره می‌برد. این دستگاه در حقیقت پیشرفت‌های کمی را در مقایسه با نسخه اصلی تجربه می‌کند و نسل دوم آن محسوب نمی‌شود.

بر اساس شایعه‌ای جدید که از یک تامین کننده قطعات تایوانی در فضای مجازی منتشر شده، نسل دوم هوآوی میت ایکس در نیمه دوم سال آینده میلادی از راه می‌رسد. شرکت‌هایی که مسئولیت تولید قطعات این گوشی هوشمند مانند لولاها و پنل‌ها را بر عهده دارند، هم اکنون به صورت محدود تولید آن‌ها را آغاز کرده‌اند. این قطعات باید پیش از تولید نهایی، چندین بار مورد آزمایش قرار بگیرند.

image

تولیدکننده لولای تایوانی به پتانسیل بالای گوشی‌های انعطاف پذیر اشاره کرده است و با توجه به این موضوع، حجم تولید آن افزایش پیدا می‌کند. با توجه به قطعات پیچیده موردنیاز این محصولات و همچنین فرایند سخت تولید پنل‌های انعطاف پذیر، هنوز معلوم نیست چگونه حجم تولید این محصولات افزایش پیدا کرده و به صورت انبوه به تولید می‌رسند.

در حال حاضر هوآوی اشاره‌ای به تاریخ رونمایی از نسل دوم گوشی انعطاف‌پذیر میت ایکس نکرده است و نمی‌توان صحت گزارش اخیر را تایید کرد. با وجود این موضوع، هوآوی به توسعه گوشی‌های منعطف جدید ادامه می‌دهد. علاوه بر هواوی، شرکت کره‌ای سامسونگ نیز در این بخش از بازار سرمایه‌گذاری کرده و در آینده از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)