خانهاخبار
نوکیا 1.3 از مرجع BIS مجوز بلوتوث دریافت کرد

نوکیا 1.3 از مرجع BIS مجوز بلوتوث دریافت کرد

به‌تازگی تلفن هوشمند پایین‌رده‌ای از مرجع BIS مجوز بلوتوث دریافت کرده که احتمالا وارث نوکیا 1 است و نوکیا 1.3 نام دارد.
۱۳۹۸/۱۰/۵

شرکت HMD Global در حال حاضر مشغول کار روی گوشی پایین‌رده‌ای از برند نوکیاست که طبق شایعات نام تجاری آن نوکیا ۱.۳ خواهد بود و اخیرا از مرجع BIS مجوز بلوتوث دریافت کرده است. ثبت نام این گوشی در BIS نشان می‌دهد که نوکیا ۱.۳ از بلوتوث ۴.۲ استفاده خواهد کرد و با شماره مدل TA-1213 به بازار می‌آید. علاوه بر این، می‌توانیم ببینیم که تلفن هوشمند مذکور به پردازنده‌ای از سری اسنپدراگون ۲۰۰ – احتمالا اسنپدراگون ۲۱۵ – مجهز خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این گوشی وجود ندارد.

نوکیا ۱.۳ احتمالا وارث نوکیا ۱ خواهد بود که با نمایشگری ۴.۵ اینچی، پردازنده چهارهسته‌ای، ۱ گیگابایت رم، دوربین عقب ۵ مگاپیکسلی با فلش LED، دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی و باتری ۲۱۵۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد.

اگر نگاهی به گوشی نوکیا ۲.۳ داشته باشیم، شاید بتوانیم مشخصات نوکیا ۱.۳ را دقیق‌تر حدس بزنیم. این گوشی با نمایشگری ۶.۱ اینچی با کیفیت +HD، چیپست هلیو A22 مدیاتک، ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شد. موبایل مذکور دوربینی دوگانه با لنزهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی داشت و برای دوربین سلفی از لنزی ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کرد. نوکیا ۲.۳ با باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی و اندروید ۱۰ به بازار آمد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۱۰/۷
شیفته ی این رنگهای نوآورانه ی نوکیا ام