خانهاخبار
این تلفن‌های شیائومی احتمالا به‌زودی آپدیت اندروید 10 می‌گیرند

این تلفن‌های شیائومی احتمالا به‌زودی آپدیت اندروید 10 می‌گیرند

وب‌سایت XDA Developers در گزارشی اعلام کرده که از روی منبع کرنل برخی دستگاه‌ها احتمالا می‌توانیم حدس بزنیم که انتشار آپدیت اندروید 10 برای کدام گوشی‌های شیائومی به‌زودی انجام خواهد شد.
۱۳۹۸/۱۰/۵

وقتی درباره به‌روزرسانی‌های تلفن‌های هوشمند شیائومی صحبت می‌کنیم، باید این به‌روزرسانی‌ها را به دو گروه تقسیم کنیم. شیائومی معمولا در انتشار نسخه‌های جدید پوسته اختصاصی خود یعنی MIUI بسیار سریع عمل می‌کند، اما این شرکت در انتشار نسخه‌های جدید اندروید آن قدرها که باید سریع نیست. با این حال، اکنون به نظر می‌رسد که فهرست چهار گوشی این کمپانی که به‌زودی آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت خواهند کرد مشخص شده است.

در حال حاضر گوشی‌های زیادی با برند شیائومی در بازار وجود ندارد که به اندروید ۱۰ مجهز باشد، ولی به‌لطف گزارش تازه‌ای که از سوی وب‌سایت XDA Developers منتشر شده، می‌دانیم که کدام دستگاه‌ها به‌زودی به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت خواهند کرد. در میان این گوشی‌ها نام تلفن هوشمند محبوب پوکوفون F1 هم دیده می‌شود.

شیائومی محصولات بسیار زیادی دارد و این مسئله باعث می‌شود آن‌ها در مقایسه با شرکت‌هایی که محصولات کمتری دارند پشتیبانی کاملی از تمام دستگاه‌های خود نداشته باشند. به گزارش XDA، اکنون گفته می‌شود که پوکوفون F1، شیائومی می میکس 2S، می میکس 3 و می 8 (تمام اعضای خانواده آن از جمله می 8 پرو و می 8 اکسپلورر ادیشن) به‌زودی اندروید ۱۰ را دریافت خواهند کرد.

این اطلاعات از منبع کرنل تلفن‌های یادشده به دست آمده که شیائومی آن را برای اندروید ۱۰ آماده و منتشر کرده است. این اتفاق به خودی خود نشانه‌ای مبنی بر عرضه قریب‌الوقوع آپدیت مذکور است که به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند رام‌های سفارشی خود را برای اندروید ۱۰ آماده کنند.

بسیاری از این دستگاه‌ها همین حالا از پوسته MIUI 11 استفاده می‌کنند، بنابراین آپدیت اندروید ۱۰ به صورت جداگانه و در قالب به‌روزرسانی OTA برای آن‌ها ارسال می‌شود. در هر صورت، و مثل همیشه، باید بگوییم که این آپدیت‌ها ابتدا در اختیار کاربران چینی قرار می‌گیرد و بعد به شکل جهانی منتشر می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Ali

۱۳۹۸/۱۰/۵
منتظر انتشارش برای پوکوفون F1 هستیم!!?

امیر مازندرانی

۱۳۹۸/۱۰/۵
سلام
گوشی من شیائومی مدل mi A1 هست یعنی واسه این مدل اندروید ۱۰ نمیاد؟
در صورتی که تحت پوشش اندروید وان هستش