خانهاخبار
گوشی سامسونگ گلکسی Xcover پرو مجوز بلوتوث دریافت کرد

گوشی سامسونگ گلکسی Xcover پرو مجوز بلوتوث دریافت کرد

به نظر می‌رسد سامسونگ در پی معرفی موبایل جدیدی به نام گلکسی Xcover Pro است و به‌تازگی توانسته مجوز بلوتوث این تلفن هوشمند را دریافت کند.
۱۳۹۸/۱۰/۴

سامسونگ احتمالا به‌زودی موبایلی از سری Xcover معرفی خواهد کرد. مرجع SIG اخیرا به دو تلفن هوشمند با شماره مدل‌های SM-G715FN و SM-G715FN_DS مجوز بلوتوث داده و در آینده نزدیک به احتمال زیاد شاهد معرفی موبایلی با نام تجاری گلکسی Xcover پرو خواهیم بود.

گلکسی Xcover پرو چند هفته پیش از WiFi Alliance مجوز دریافت کرد و حالا با توجه به دریافت مجوز استفاده از بلوتوث به نظر می‌رسد که به‌زودی باید منتظر عرضه آن باشیم. به گزارش وب‌سایت XDA-Developers، این موبایل در اروپا راهی بازار می‌شود و به صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۰ استفاده خواهد کرد.

گوشی گلکسی ایکس کاور پرو طبق اطلاعات گیک‌بنچ مجهز به چیپست اگزینوس ۹۶۱۱، یعنی همان پردازنده گلکسی M30s، است و ۴ گیگابایت رم دارد. این گوشی از وای فای دو بانده و بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند.

بر اساس پیکربندی ثبت‌شده در سرویس گیک‌بنچ، ایکس کاور پرو موبایلی میان‌رده خواهد بود. اما برچسب قیمتی آن مطمئنا بیشتر از دستگاهی عادی با همین مشخصات است. این گوشی هوشمند ضد آب و گردوغبار خواهد بود و از استاندارد MIL-STD-810G پشتیبانی خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)