خانهاخبار
بخشی از مشخصات گلکسی M31 با حضور در گیک‌بنچ معلوم شد

بخشی از مشخصات گلکسی M31 با حضور در گیک‌بنچ معلوم شد

گلکسی A31 سامسونگ اخیرا در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده و حالا می‌توانیم با بخشی از مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند آشنا شویم.
۱۳۹۸/۱۰/۴

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که سامسونگ در حال کار روی نسل جدید تلفن‌های هوشمند گلکسی M30 و گلکسی M30s است. این گوشی با نام احتمالی گلکسی M31 از شماره مدل SM-M315 استفاده می‌کند و احتمالا در ماه‌های نخست سال ۲۰۲۰ روانه بازار می‌شود. تاکنون فقط بخش کمی از مشخصات این گوشی افشا شده بود، اما حالا این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ حضور یافته تا قسمت دیگری از مشخصات کلیدی آن فاش شود.

بر اساس اعلام گیک‌بنچ، گوشی SM-M315F از چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ استفاده می‌کند که دارای فرکانس پایه ۱.۷۵ گیگاهرتزی است. این چیپست در کنار ۶ گیگابایت رم و اندروید ۱۰ به این گوشی می‌آید. گلکسی M31 در آزمایش تک‌هسته‌ای امتیاز ۳۴۸ و در آزمایش چندهسته‌ای امتیاز ۱۲۱۴ را کسب کرده است.

بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ مدتی است که کار روی گلکسی M31 و M11 را آغاز کرده. گلکسی M31 حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و گلکسی M11 حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دارد. M30s با باتری فوق‌العاده بزرگ ۶ هزار میلی آمپر ساعتی به بازار آمد، در نتیجه انتظار داریم که گلکسی M31 نیز باتری بزرگی داشته باشد. این گوشی احتمالا دوربین عقب سه‌گانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت.

به جز گلکسی M11 که از مرجع BIS مجوز دریافت کرده، گلکسی A1، گلکسی فولد ۲ و گوشی ناشناخته‌ای با شماره مدل SM-A465F نیز از این مرجع هندی تاییدیه گرفته‌اند. در کنار این‌ها، شایعاتی پیرامون گلکسی M21 و گلکسی M41 نیز منتشر شده است. گفته می‌شود که گلکسی M21 از چیپست اگزینوس ۹۶۰۹ و ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کند. این موبایل دوربینی دوگانه دارد در حالی که گلکسی M41 با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دوربینی سه‌گانه خواهد داشت.

احتمالا با شروع سال جدید میلادی اطلاعات بیشتری درباره این تلفن‌های هوشمند منتشر خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

جواد

۱۳۹۸/۱۰/۵
سلام نگارش گیج کنندس بالاخره سری m یا A???