خانهاخبار
پاور بانک جدید سامسونگ قابلیت شارژ سریع 25 واتی دارد

پاور بانک جدید سامسونگ قابلیت شارژ سریع 25 واتی دارد

پاور بانک جدیدی سامسونگ که اخیرا از مرجع FCC مجوز گرفته از قابلیت شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند و 10 هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.
۱۳۹۸/۱۰/۴

به‌تازگی پاور بانک جدیدی از شرکت سامسونگ از مرجع FCC مجوز گرفته که در اسناد آن اطلاعات جذابی درباره این محصول دیده می‌شود. جالب توجه‌ترین ویژگی این پاور بانک پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی از طریق استاندارد USB Power Delivery است.

این غول بزرگ کره‌ای بالاخره همراه با سری گلکسی نوت ۱۰ از نوعی فناوری شارژ سریع برای گوشی‌های خود رونمایی کرد. سری نوت ۱۰ می‌تواند با سرعت ۲۵ و ۴۵ وات شارژ شود و حالا سامسونگ می‌خواهد با کمک پاور پانک ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی خود این فرآیند را تسهیل کند.

تصویری که از این محصول در وب‌سایت FCC منتشر شده دستگاهی با دو درگاه USB-C را نشان می‌دهد که احتمالا یکی برای شارژ کردن خود پاور بانک و دیگری برای خروجی دستگاه تعبیه شده است. البته شاید این دو درگاه همزمان دارای کارکردهای مشابهی باشند و بتوانید از آن‌ها به جای یکدیگر استفاده کنید. اما از آن‌جایی که هر دو درگاه USB-C هستند، قابلیت شارژ پاور بانک هم احتمالا با سرعت ۲۵ وات انجام می‌شود.

علاوه بر این، تصویر موجود از وجود پد شارژ بیسیمی خبر می‌دهد که البته انتظار نداریم سرعت شارژ آن بیشتر از ۱۵ وات باشد. در حال حاضر مشخص نیست که این پاور بانک چه زمانی راهی بازار خواهد شد، اما عرضه‌ای همزمان با سری گلکسی اس ۱۱ نمی‌تواند دور از ذهن باشد. شاید هم در CES 2020 شاهد عرضه این محصول بودیم، کسی چه می‌داند؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)