خانهاخبار
گلکسی فولد 2 نمایشگری با پوشش شیشه‌ای خواهد داشت

گلکسی فولد 2 نمایشگری با پوشش شیشه‌ای خواهد داشت

بر اساس گزارش‌های جدید، گلکسی فولد 2 سامسونگ اولین موبایل تاشویی خواهد بود که در پنل نمایش خود از شیشه استفاده خواهد کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۴

افشاگر معروف توئیتر با نام کاربری Ice Universe به‌تازگی در توئیت جدیدی به صحبت درباره گلکسی فولد ۲ پرداخته و اطلاعات جالبی درباره این گوشی تاشو منتشر کرده است. این دستگاه که ظاهرا فرم فاکتوری شبیه موتورولا ریزر ۲۰۱۹ دارد به جای پلاستیکی که در نسل اول گلکسی فولد استفاده شده بود از شیشه برای محافظت از صفحه لمسی استفاده می‌کند. در نتیجه نمایشگر گلکسی فولد ۲ مسطح‌تر خواهد بود و به نظر این افشاگر شیشه «ماده پوششی مناسب برای تلفن‌های تاشو است.» سامسونگ ماه گذشته قراردادی انحصاری و بلند مدت با شرکت Dolnsys امضا کرد تا از شیشه‌های فوق نازک این کمپانی استفاده کند.

چند هفته پیش، وب‌سایت LetsGoDigital کشف کرده بود که سامسونگ سه نشان تجاری جدید در دفتر مالکیت فکری اتحادیه اروپا (EUIPO) ثبت کرده است. این سه نشان تجاری شامل Samsung Ultra Thin Glass و Samsung UTG و UTG است.

image

طبق شایعات انتظار می‌رود که گلکسی فولد ۲ همراه با سری گلکسی اس ۱۱ در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) معرفی شود. این دستگاه برخلاف گلکسی فولد که در محور افقی تا می‌شد، در محور عمودی تا می‌شود تا با باز کردن آن بتوانید به نمایشگری در حد تلفن‌های هوشمند عادی دسترسی داشته باشید. گفته می‌شود که اندازه صفحه نمایش این دستگاه در حالت باز ۶.۷ اینچ است و روی آن حفره‌ای برای دوربین سلفی قرار گرفته است. پیش‌بینی شده که این گوشی نمایشگری ثانویه در بخش خارجی خود داشته باشد تا تاریخ، زمان، نوتیفیکیشن‌ها، وضعیت آب و هوا و اطلاعات این چنینی را نمایش دهد. سامسونگ احتمالا این گوشی را با قیمتی حدود ۱۰۰۰ دلار روانه بازار می‌کند تا نسبت به موتورولا ریزر برتری داشته باشد.

این غول کره‌ای حالا علاوه بر نمایشگر گلکسی فولد ۲ لولای آن را هم بهینه‌سازی کرده تا شکافی بین بخش بالا و پایینی دستگاه وجود نداشته باشد. اگرچه پیش‌بینی می‌شود که قیمت این دستگاه کمتر از ریزر ۲۰۱۹ باشد، اما سامسونگ احتمالا از سخت‌افزاری در حد پرچمدارهای بازار استفاده خواهد کرد. انتظار داریم که گلکسی فولد ۲ به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. فعلا مشخص نیست که این موبایل تاشو چه نوع دوربینی خواهد داشت اما در بخش نرم‌افزار باید منتظر اندروید ۱۰ و پوسته One UI 2.1 باشیم. این گوشی احتمالا از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد و با دو باتری جداگانه به بازار می‌آید که ظرفیت یکی از آن‌ها ۹۰۰ میلی آمپر ساعت است.

گلکسی فولد ۲ سامسونگ اولین موبایل تاشویی خواهد بود که از نمایشگری با پوشش شیشه‌ای استفاده می‌کند. این دستگاه استانداردی برای گوشی‌های منعطف تعیین خواهد کرد که پس از آن تمام تولیدکنندگان بازار باید تابع آن باشند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)