خانهاخبار
چیپست میان‌رده مدیاتک Dimensity 800 معرفی شد

چیپست میان‌رده مدیاتک Dimensity 800 معرفی شد

مدیاتک به‌تازگی از چیپستی تازه به نام Dimensity 800 رونمایی کرده که محصولی برای گوشی‌های میان‌رده به حساب می‌آید. این تراشه از سه‌ماهه اول 2020 عرضه می‌شود.
۱۳۹۸/۱۰/۴

شرکت مدیاتک امروز در کنفرانس Product Communication از چیپست جدیدی به نام دیمنسیتی ۸۰۰ رونمایی کرد. این پردازنده ظاهرا برای گوشی‌های میان‌رده و طبقه بالای این دسته از تلفن‌های هوشمند در نظر گرفته شده است.

بر اساس خبرها، اولین گوشی‌های مجهز به دیمنسیتی ۸۰۰ از سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ روانه بازار می‌شوند، در نتیجه باید انتظار داشته باشیم که این تراشه در سه‌ماهه اول سال آینده به دست تولیدکنندگان برسد.

در حال حاضر با وجود این که از این چیپست رونمایی و برنامه زمانی عرضه آن مشخص شده است، اما مدیاتک هنوز از نظر فنی هیچ جزئیات و مشخصاتی از دیمنسیتی ۸۰۰ منتشر نکرده و اطلاعات خاصی درباره آن نداریم.

این شرکت چندی قبل از چیپست 5G دیمنسیتی ۱۰۰۰ رونمایی کرد تا مجددا به بازار گوشی‌های رده بالا برگردد و بتواند در برابر اسنپدراگون ۸۶۵ و Kirin 990 حرفی برای گفتن داشته باشد. طبق اعلام شرکت اوپو، گوشی رینو ۳ احتمالا اولین موبایلی خواهد بود که با این چیپست به بازار می‌آید. بنچمارک این دستگاه نشان می‌دهد که دیمنسیتی ۱۰۰۰ از پردازنده گرافیکی Mali-G77 استفاده می‌کند.

در ادامه، در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه تلفن‌های هوشمند بیشتری با دیمنسیتی ۱۰۰۰ خواهیم بود. این چیپست در ابتدا قرار است در چین و بقیه کشورهای آسیایی استفاده شود اما در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ وارد آمریکا و اروپا نیز خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)