خانهاخبار
مدیرعامل وان پلاس می‌گوید وان پلاس 8 زیباترین پرچمدار تاریخ این شرکت است

مدیرعامل وان پلاس می‌گوید وان پلاس 8 زیباترین پرچمدار تاریخ این شرکت است

پیت لاو، مدیرعامل شرکت وان پلاس، اخیرا در جلسه‌ای اعلام کرد که وان پلاس 8 زیباترین پرچمدار تاریخ این شرکت است. انتظار می‌رود این سری در سه مدل سال آینده از راه برسد.
۱۳۹۸/۱۰/۳

شایعات و گزارش‌های مربوط به وان پلاس 7T به فاصله کوتاهی پس از معرفی وان پلاس 7، و اخبار مربوط به وان پلاس 8 به فاصله کوتاهی بعد از رونمایی از وان پلاس 7T آغاز شد. حالا مدیرعامل و موسس این شرکت، پیت لاو، در جلسه‌ای اعلام کرده که سری وان پلاس 8 سال آینده زیباترین پرچمدار تاریخ وان پلاس خواهد بود.

بر اساس گزارش‌ها این شرکت سال ۲۰۲۰ می‌خواهد سه موبایل از سری وان پلاس ۸ معرفی کند. بر این مبنا، در کنار وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو نسخه دیگری تحت عنوان وان پلاس ۸ لایت نیز قرار خواهد گرفت.

پرچمداران آتی این شرکت از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوآلکام استفاده می‌کنند. این شرکت چندی پیش تایید کرد که تمام گوشی‌های هوشمند بعدی آن‌ها از نرخ نوسازی بالاتر استفاده خواهند کرد. این یعنی به جای نرخ نوسازی استاندارد ۶۰ هرتزی از نرخ نوسازی ۹۰ یا ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌شود.

image

ماه گذشته تصویری منتسب به وان پلاس ۸ پرو در فضای مجازی لو رفت که از وجود دوربین چهارگانه در قاب عقب این گوشی خبر می‌داد. این تصویر نشان می‌داد که ماژول دوربین وان پلاس ۸ پرو در مرکز قاب پشتی و با چیدمان عمودی قرار داده می‌شود. لنزهای این دوربین چهارگانه همان لنزهای دوربین وان پلاس 7T پرو است که حالا یک سنسور ToF هم به آن‌ها اضافه شده است.

در بخش جلویی این گوشی مکانیزم پاپ‌آپ حذف و به جای آن از دوربین سلفی حفره‌ای استفاده می‌شود. با توجه به تصاویر افشایی، به نظر می‌رسد که وان پلاس ۸ حفره‌ای در گوشه سمت چپ نمایشگر دارد که میزبان یک سنسور است، ولی تعداد این سنسورها در مدل پرو به دو عدد می‌رسد.

وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو احتمالا نمایشگری ۶.۴ و ۶.۷ اینچی از نوع S-AMOLED E3 خمیده خواهند داشت که رزولوشن مدل پرو +QHD و رزولوشن مدل‌های استاندارد و لایت +FHD خواهد بود. وان پلاس ۸ لایت به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی S-AMOLED E2 مجهز می‌شود و برخلاف دو برادر بزرگ‌تر خود که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارند، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد داشت. علاوه بر این، هر سه گوشی حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش دارند.

وان پلاس ۸ و ۸ پرو از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه مودم X55 5G استفاده می‌کنند و انتظار می‌رود که هر دو مدل با رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی از نوع UFS 3.0 به بازار بیایند. در آن سو، وان پلاس ۸ لایت احتمالا از چیپست دیمنسیتی ۱۰۰۰ مدیاتک، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 استفاده خواهند کرد.

وان پلاس ۸ و ۸ پرو احتمالا دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سونی + سنسور سه‌بعدی ToF خواهند داشت. وان پلاس ۸ لایت به احتمال زیاد به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

بر اساس شنیده‌ها، وان پلاس ۸ و ۸ لایت از باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی و مدل پرو از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۵ واتی استفاده خواهند کرد. قیمت‌گذاری سری ۸ وان پلاس تقریبا از ۴۲۸ دلار آغاز می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)