خانهاخبار
گلکسی تب S6 5G در تبلیغات و صفحه پشتیبانی سامسونگ مشاهده شد

گلکسی تب S6 5G در تبلیغات و صفحه پشتیبانی سامسونگ مشاهده شد

تبلت گلکسی تب S6 5G به‌تازگی در تبلیغات سامسونگ در بازار کره مشاهده شده و اخیرا صفحه پشتیبانی آفلاین آن در وب‌سایت این شرکت بالا آمده است. به‌نظر می‌رسد که زمان زیادی تا عرضه این دستگاه باقی نمانده باشد.
۱۳۹۸/۱۰/۳

رقابت برای عرضه سریع‌تر محصولات 5G یکی از اصلی‌ترین اهداف فعلی شرکت‌های بزرگ تولیدکننده موبایل است و به نظر می‌رسد که تبلت‌ها هم کم‌کم دارند به این عرصه وارد می‌شوند. در بازار تبلت‌ها رقابت کمتری وجود دارد و این نخستین باری نیست که صحبت از نسخه 5G گلکسی تب S6 سامسونگ به میان می‌آید.

حالا برای نسخه 5G این تبلت در وب‌سایت سامسونگ صفحه پشتیبانی آفلاینی ساخته شده است. البته این صفحه فعلا خالی است اما شماره مدل SM-T866N به‌وضوح در گوشه این صفحه دیده می‌شود. طبق پیش‌بینی‌ها، این دستگاه در ابتدا وارد بازار کره می‌شود که تاکنون در آن‌جا چندین تاییدیه دریافت کرده است.

image

اما نکته جالب توجه بعدی تبلیغات اخیر سامسونگ برای تبلت گلکسی تب S6 5G در بازار کره است. در این کمپین تبلیغاتی چند محصول برای خرید معرفی شده که شامل گلکسی تب S5e، گلکسی تب A و در انتها گلکسی تب S6 یا تب S6 5G است. محصول آخر با وضعیت «به‌زودی» تبلیغ شده ولی با توجه به این که کمپین مذکور فعلا بالا آمده و قرار است تا تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۲۰ ادامه داشته باشد، گلکسی تب S6 5G احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد.

سامسونگ مشخصا برای گلکسی تب S6 و گلکسی تب S6 5G از سخت‌افزار مشابهی استفاده خواهد کرد. این یعنی هر دو دستگاه نمایشگری ۱۰.۵ اینچی از نوع سوپر آمولد با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، ۴ بلندگوی ای‌کی‌جی، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی + ۶ گیگابایت رم یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی + ۸ گیگابایت رم و ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعت باتری خواهند داشت. علاوه بر این، محتمل است که نسخه 5G این تبلت از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ به همراه مودم X50 5G استفاده کند.

فعلا اطلاعات بیشتری درباره این محصولات در دسترس نیست، اما اگر سامسونگ به موقع نسخه 5G این دستگاه را روانه بازار کند، علاوه بر این که اولین تبلت مجهز به +HDR10 را به دست کاربران می‌رساند، می‌تواند اولین تبلت 5G بازار را هم به نام خودش ثبت کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)