خانهاخبار
انتشار اطلاعات جدید از نسل آینده فورد فوکوس RS

انتشار اطلاعات جدید از نسل آینده فورد فوکوس RS

در آینده نزدیک با نسل جدید فورد فوکوس RS ملاقات می‌کنیم. بر اساس اطلاعات جدید، این خودرو قدرتی بیش از 400 اسب بخار در اختیار راننده قرار می‌دهد.
۱۳۹۸/۱۰/۳

فورد فوکوس در ایالات متحده آمریکا به فروش نمی‌رسد؛ با این حال در بسیاری از کشورها در جهان برای فروش عرضه شده است. این خودرو در کشورهای اروپایی محبوبیت بالایی دارد، به گونه‌ای که در هر 135 ثانیه یک دستگاه فورد فوکوس به فروش می‌رسد. نسل چهارم فورد فوکوس ST در مدل‌های مختلف مجهز به موتورهای بنزینی، دیزلی، استیشن و هاچ‌بک قابل سفارش است. خریداران می‌توانند آن را مجهز به جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 7 سرعته خودکار سفارش دهند.

در حالی که مدل‌های ST عملکرد مناسبی دارند، برخی از رانندگان به دنبال خرید نسل جدید فورد فوکوس RS هستند. اگرچه تمام سه مدل قبلی فوکوس RS در اواخر عمر نسل خود معرفی شدند، اما به نظر می‌رسد در نسل چهارم شاهد تغییراتی در این موضوع خواهیم بود. در صورتی که اطلاعات منتشر شده از سوی CAR Magazine صحت داشته باشد، فورد فوکوس جدید تحت عنوان مدل 2021 وارد بازار می‌شود. با توجه به این موضوع، سال آینده میلادی باید منتظر رونمایی از آن باشیم.

تا به امروز تصاویر جاسوسی از این خودرو منتشر نشده؛ بنابراین نمی‌توان چندان به اطلاعات جدید اطمینان کرد. به نظر می‌رسد این خودرو مانند نسل گذشته خود به یک موتور 2.3 لیتری EcoBoost مجهز می‌شود، البته استفاده از سیستم هیبریدی ملایم باعث افزایش بهره‌وری و همچنین قدرت آن خواهد شد. یکی از تغییرات اصلی نسل جدید فورد فوکوس، انتقال قدرت تولیدی موتور بنزینی به چرخ‌های جلوی آن است.

image

لازم به ذکر است؛ انتقال قدرت تولیدی موتور بنزینی به چرخ‌های جلو به معنای روبه‌رو شدن با یک خودروی محور جلو نیست. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی Car Magazine، مهندسین فورد از سیستم eTwinster استفاده می‌کنند. این سیستم که توسط شرکت سازنده قطعات خودرو GKN توسعه یافته، قدرت موردنیاز چرخ‌های عقب را منتقل می‌کند. در حقیقت نیروی چرخ‌های عقب به صورت الکترونیکی است.

نسل کنونی فورد فوکوس RS قدرتی برابر با 350 اسب بخار در اختیار راننده قرار می‌دهد؛ با این حال شایعات به قدرتی بالاتر از 400 اسب بخار برای نسل آینده آن اشاره می‌کنند. این خودرو قصد دارد با مرسدس – ای‌ام‌جی A45 S با موتور 416 اسب بخاری رقابت کند. در آینده این رقابت جذاب‌تر نیز می‌شود چرا که نسل جدید فولکس واگن گلف R با موتور 400 اسب بخاری از راه می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)