خانهاخبار
اولین تصویر از کیس احتمالی آیفون 12 منتشر شد

اولین تصویر از کیس احتمالی آیفون 12 منتشر شد

وب‌سایت Alibaba اولین تصویر از کیس احتمالی آیفون 12 را منتشر کرده است، اما شواهد و نکاتی درباره این تصویر دارد که قضاوت را درباره آن دشوار می‌کند.
۱۳۹۸/۱۰/۳

اولین تصویر از کیس‌های احتمالی آیفون ۱۲ از سوی وب‌سایت Alibaba منتشر شده تا بتوانیم نگاهی کلی به قالب طراحی پرچمدار آتی اپل داشته باشیم. اگر فکر می‌کنید هنوز برای انتشار تصاویر مربوط به کیس آیفون ۱۲ خیلی زود است باید به شما یادآوری کنیم که اولین رندر آیفون ۱۱ در روز ششم ژانویه ۲۰۱۹ توسط OnLeaks منتشر شد و به درستی طراحی آن گوشی را به تصویر کشیده بود.

با این حال، علی‌رغم OnLeaks که سابقه درخشانی در زمینه افشای دقیق اطلاعات مربوط به محصولات مختلف دارد، Alibaba در این زمینه چندان قابل اطمینان نبوده است. این وب‌سایت منبع اطلاعات و تصاویر گوناگون زیادی است و کاملا محتمل است که تصویر حاضر از روی توصیفات مینگ-چی کو از آیفون ۱۲ طراحی شده باشد.

image

گفتنی است، این تصویر توسط حساب کاربری Macotakara منتشر شده که به خودی خود دارای اعتبار قابل قبولی است، اما این حساب کاربری با منابع اختصاصی خود اعتبار تصویر موجود را تایید نکرده است. آن‌ها صرفا این مدل را پیدا و آن را منتشر کرده‌اند.

اکنون که حرف‌های لازم را درباره اعتبار این تصویر زدیم بگذارید به جزئیات آن بپردازیم. در بخش جلویی این دستگاه طرحی با شباهت بالا به آیفون ۱۱ پرو مکس دیده می‌شود. با این حال، کناره‌های این گوشی مثل آیفون ۴، ۴ اس و ۵ صاف به نظر می‌رسد.

اندازه نمایشگر این کیس ۶.۵ اینچ در نظر گرفته شده که کوچک‌تر از اندازه ۶.۷ اینچی نمایشگری است که در شایعات از آن برای آیفون بعدی یاد شده است. در کناره این کیس هم ظاهرا علامت خاصی قرار دارد که به احتمال زیاد برای کانکتور هوشمند تعبیه شده، هرچند تمام شایعات مربوط به کانکتورهای هوشمند آیفون در سال‌های اخیر اشتباه از آب درآمده‌اند. از این رو، همچنان بهتر است این طرح را نهایی تلقی نکنیم و به آن شک و تردید داشته باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)