خانهاخبار
فراری پوروسنگو سال 2021 رسما معرفی می‌شود

فراری پوروسنگو سال 2021 رسما معرفی می‌شود

فراری به تازگی اعلام کرده اولین خودروی شاسی بلند خود، پوروسنگو را سال 2021 در معرض دید عموم قرار می‌دهد.
۱۳۹۸/۱۰/۳

فراری در سال جاری میلادی از محصولات زیادی رونمایی کرد. در حقیقت این شرکت ایتالیایی امسال 5 خودروی جدید را معرفی کرد. در حالی که سال آینده شاهد رونمایی از خودروهای کمتری از سوی این شرکت خواهیم بود، مدل‌های جدید در حال توسعه هستند. دهه آینده میلادی شرکت فراری چندین خودروی کاملا جدید را معرفی و روانه بازار خواهد کرد. فراری پوروسنگو که اولین خودروی شاسی بلند این برند ایتالیایی محسوب می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی Auto Express در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، این خودروی شاسی بلند سال 2021 در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. فراری از کلمه FUV که مخفف Ferrari Utility Vehicle است، برای بازاریابی آن استفاده می‌کند. مدیر بخش فناوری این شرکت، Michael Lieters در مصاحبه‌ای اعلام کرده فراری پوروسنگو بر اساس پلتفرم جدیدی که توسط خودروی روما معرفی شده، توسعه پیدا می‌کند. با توجه به این موضوع، احتمالا اولین خودروی شاسی بلند فراری از طراحی مشابه با روما بهره می‌برد.

وب‌سایت Auto Express اعلام کرده مهندسان فراری برای این خودروی FUV موتور پلاگین هیبریدی در نظر می‌گیرند. فراری به صورت رسمی به این موضوع اشاره کرده که پلتفرم جدید آن با انواع موتورهای 6، 8 و 12 سیلندر سازگار است و محدودیتی برای استفاده از موتورهای مختلف وجود ندارد. فراری پوروسنگو که با کد داخلی 175 شناخته می‌شود، یک خودروی شاسی بلند قدرتمند خواهد بود. انتظار می‌رود موتور 6.5 لیتری تنفس طبیعی در آن مورد استفاده قرار بگیرد که هیبریدی نخواهد بود.

image

مدیر بازاریابی فراری، Enrico Galliera اعلام کرده مهندسان این شرکت علاقه‌ای به ترکیب موتور 12 سیلندر با باتری‌های سنگین ندارند، چرا که وزن خودرو را افزایش می‌دهد. این گفته برخلاف پیش بینی Auto Express است. با توجه به این موضوع، فراری معتقد است که سیستم‌های برقی باید برای موتورهای کوچک مورد استفاده قرار بگیرد تا شاهد افزایش وزن زیاد و در نتیجه کاهش عملکرد یک خودروی اسپرت نباشیم. این احتمال وجود دارد که فراری پوروسنگو به یک موتور 8 سیلندر هیبریدی مجهز شود.

مدیر بازاریابی فراری در رابطه با جایگزین لافراری نیز اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. توسعه این خودرو هم اکنون آغاز شده و پس از سال 2022 وارد بازار می‌شود. تضمینی برای قدرت بالاتر این هایپرکار در مقایسه با فراری SF90 Stradale پلاگین هیبریدی وجود ندارد. فراری در این هایپرکار جدید روی کاهش وزن و همچنین بهبود آیرودینامیک آن تمرکز می‌کند. در حالی که خودروهای برقی آینده این صنعت را تشکیل می‌دهند، فراری تا سال 2025 تولید خودروهای مجهز به موتورهای درون سوز را متوقف نخواهد کرد. در سال 2025 شاهد بهبود عملکرد باتری‌ها خواهیم بود و این شرکت ایتالیایی شروع به توسعه سوپراسپرت برقی خود می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)