خانهاخبار
تاریخ رونمایی از Realme X50 5G اعلام شد

تاریخ رونمایی از Realme X50 5G اعلام شد

مدیر برند ریلمی در پاسخ به کاربری در شبکه اجتماعی چینی ویبو به تاریخ عرضه این گوشی اشاره کرد و گفت این دستگاه تا پیش از جشنواره بهاره معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۱۰/۲

همان طور که وعده داده شده بود، ریلمی آماده است تا خیلی زود از اولین تلفن هوشمند 5G خود رونمایی کند. این شرکت پیش‌تر اعلام کرده بود که نام این دستگاه Realme X50 است و از شبکه‌های مستقل و غیرمستقل 5G پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، چندی قبل برگ مشخصات کامل این گوشی در فضای مجازی منتشر شد. حالا هم به طور رسمی اعلام شده است که Realme X50 5G در چه تاریخی معرفی می‌شود.

مدیر محصول برند ریلمی، وانگ دِرک، در شبکه اجتماعی چینی ویبو در پاسخ به کاربری پیرامون زمان عرضه X50 گفت این تلفن هوشمند پیش از جشنواره بهاره که در تاریخ ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) برگزار می‌شود معرفی خواهد شد. با این حساب تا پیش از پایان ماه نخست سال ۲۰۲۰ می‌توانیم به طور رسمی با X50 5G آشنا شویم.

کاربر دیگری از آقای درک پرسید آیا این گوشی نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت یا نه و او در پاسخ نوشت: «اگر داشته باشد، آن را می‌خری؟» بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، این گوشی دارای صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است.

طبق شایعات، ریلمی X50 نمایشگری ۶.۴۴ اینچی از نوع سوپر آمولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد داشت که بالای آن حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی قرار گرفته است. موتور محرک این تلفن هوشمند اسنپدراگون 765G است که پیش‌تر آن را روی ردمی K30 دیده بودیم.

در بخش دوربین گفته می‌شود که X50 5G یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز ۸ و دو لنز ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین جلوی این گوشی دو سنسور دارد که یکی ۳۲ و دیگری ۸ مگاپیکسلی است. در نهایت، انرژی این گوشی از طریق یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ VOOC 4.0 پشتیبانی می‌کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که Realme X50 نسخه سبک‌تری هم خواهد داشت که مثل اوپو رینو ۳ از تراشه 5G مدیاتک یعنی احتمالا دیمنسیتی 1000L استفاده می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)