خانهاخبار
تصویر کیس محافظ شفاف هواوی P40 فاش شد

تصویر کیس محافظ شفاف هواوی P40 فاش شد

چند وقتی است که اخبار و گزارش‌ها درباره پرچمدار بعدی هواوی یعنی P40 آغاز شده و حالا برای اولین بار می‌توانیم تصویر کیس محافظ این دستگاه را ببینیم. این تصویر رندرهای قبلی را تایید می‌کند.
۱۳۹۸/۱۰/۲

طبق اعلام مدیران هواوی، این شرکت سری P40 را در نیمه اول سال ۲۰۲۰ روانه بازار می‌کند. شایعات جدید حاکی از آن است که P40 پرو لنز تلسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری دارد. اکنون در جدیدترین اخبار موبایل، تصاویری از کیس محافظ شفاف این گوشی منتشر شده که برش مربوط به ماژول دوربین مستطیلی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد.

در سمت راست این گوشی حداقل سه دکمه وجود دارد که یکی برای پاور و دو تای بعدی برای تنظیم صدا در نظر گرفته شده است. در پایین دستگاه شکافی دیده می‌شود که احتمالا مربوط به درگاه USB-C است، اما در بالا حفره کوچک‌تری قرار گرفته که ممکن است مربوط به جک ۳.۵ میلی متری هدفون باشد.

image

بر اساس رندرهایی که اخیر از سری P40 منتشر شده بود، این گوشی نمایشگری ۶.۱ اینچی تا ۶.۲ اینچی دارد و در قاب پشتی آن دوربینی با ماژول مستطیلی در گوشه سمت چپ قرار گرفته است. دوربین این گوشی حداکثر ۴ سنسور خواهد داشت، اما مشخصات دقیق این سنسورها هنوز مشخص نیست. علاوه بر این، گفته می‌شود که P40 از حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای استفاده خواهد کرد.

مدیرعامل هواوی، یو چنگ‌دانگ، چند روز پیش در نشستی خبری با مطبوعات فرانسوی اعلام کرده بود که P40 و P40 پرو در ماه مارس سال ۲۰۲۰ معرفی می‌شوند. فعلا اطلاعات بیشتری به صورت رسمی درباره این گوشی اعلام نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۸/۱۰/۳
داداش اون سنسور مادون قرمزه جک 3.5 کجا بود!!!!!