خانهاخبار
آسیب‌پذیری مهمی در آپدیت جدید اپ توئیتر برطرف شد

آسیب‌پذیری مهمی در آپدیت جدید اپ توئیتر برطرف شد

توئیتر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نسخه اندروید اپلیکیشن آن‌ها آسیب‌پذیری خطرناکی داشته که دسترسی حساب کاربری افراد را به هکرها می‌داده است. اکنون توصیه می‌شود که همه کاربران اپلیکیشن خود را آپدیت کنند.
۱۳۹۸/۱۰/۲

توئیتر دیروز در اطلاعیه‌ای از انتشار آپدیتی برای اپلیکیشن اندروید این شبکه اجتماعی خبر داد که آسیب‌پذیری خطرناکی را برطرف می‌کند. این آسیب‌پذیری به هکرها اجازه می‌دهد کنترل حساب کاربری فرد را در دست بگیرند و از طرف او توئیت یا پیام خصوصی ارسال کنند. به‌علاوه، این آسیب‌پذیری دسترسی به اطلاعات غیرعمومی فرد را هم در اختیار مهاجمان قرار می‌دهد. توئیتر می‌گوید آن‌ها تاکنون هیچ مدرکی مبنی بر افشا یا سو استفاده از این آسیب‌پذیری پیدا نکرده‌اند، اما بهتر است تمام کاربران این به‌روزرسانی را هرچه سریع‌تر نصب کنند.

کاربرانی که ممکن است اکانت‌شان تحت تاثیر این آسیب‌پذیری قرار گرفته باشد توسط اپلیکیشن توئیتر یا از طریق ایمیل در جریان قرار می‌گیرند. این دسته از افراد دستورالعملی برای اقدام مقتضی دریافت می‌کنند که مبتنی بر نسخه اندروید و اپ توئیتر خود فرد است. این شرکت می‌گوید اگر نمی‌دانید باید چه کار کنید، کافی است جدیدترین نسخه اپ توئیتر را از گوگل پلی نصب نمایید.

این شبکه اجتماعی ضمن عذرخواهی اعلام کرده که به تلاش برای محافظت از اطلاعات کاربران ادامه می‌دهد. خوشبختانه نسخه iOS این اپلیکیشن به این آسیب‌پذیری دچار نبوده و کاربران آیفون و آیفون در امان هستند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)