خانهاخبار
باتری گلکسی باد پلاس 50 درصد بیشتر می‌شود

باتری گلکسی باد پلاس 50 درصد بیشتر می‌شود

بر اساس اطلاعاتی که از مرجع FCC به دست آمده، به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد برای گلکسی باد پلاس ظرفیت باتری این ایرباد بیسیم را 50 درصد افزایش دهد.
۱۳۹۸/۱۰/۲

گلکسی باد پلاس با شماره مدل SM-R175 احتمالا سال آینده میلادی همزمان با معرفی سری گلکسی اس ۱۱ معرفی خواهد شد. این یعنی اگر شایعات درست باشد، روز ۲۹ بهمن می‌توانیم رسما با این ایرباد بیسیم آشنا شویم.

روز گذشته در خبرها اعلام شد که گلکسی باد پلاس به احتمال زیاد به عنوان رقیبی برای ایرپاد پرو معرفی می‌شود. این یعنی ایرباد سامسونگ هم قابلیت حذف فعال نویز و باتری بهبودیافته خواهد داشت.

حالا امروز بر اساس اسناد جدیدی که توسط FCC منتشر و طی آن وضعیت بلوتوث این دستگاه تایید شده، به اطلاعات جدیدی درباره باتری گلکسی باد پلاس دست یافته‌ایم. با توجه به تصویری که از برچسب FCC به دست آمده ظرفیت باتری هر یک از گوشی‌های این ایرباد ۱۵۰ میلی آمپر ساعت و ظرفیت کیس شارژر آن ۶۰۰ میلی آمپر ساعت اعلام شده است.

در نسخه قبلی گلکسی باد برای کیس شارژر ۴۰۰ میلی آمپر ساعت و برای هر یک از گوشی‌ها ۱۰۰ میلی آمپر ساعت باتری در نظر گرفته شده بود. با این حساب، ظرفیت باتری کیس و گوشی‌های گلکسی باد پلاس ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است. نسخه فعلی ایرباد سامسونگ در مجموع ۱۳ ساعت باتری دارد که ۷ ساعت آن از طریق کیس شارژر تامین می‌شود. همچنین با ۱۵ دقیقه شارژ می‌توانید به ۱.۷ ساعت پخش موسیقی دسترسی پیدا کنید.

چند وقت پیش در اخبار اعلام شد که گلکسی باد پلاس ۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، سیاه و زرد به بازار می‌آید. با توجه به شیوه نام‌گذاری این محصول به نظر می‌رسد که سامسونگ همچنان در کنار مدل پلاس، مدل عادی گلکسی باد را هم به کاربران عرضه خواهد کرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)