خانهاخبار
معرفی اسپیکر تسکو مدل 2395

معرفی اسپیکر تسکو مدل 2395

امروز اسپیکر بلوتوثی به شما معرفی می‌کنیم که مهم‌ترین ویژگی‌اش در کنار صدای مناسب قابل حمل بودنش است.
۱۳۹۸/۱۰/۱

امروز اسپیکر بلوتوثی به شما معرفی می‌کنیم که مهم‌ترین ویژگی‌اش در کنار صدای مناسب قابل حمل بودنش است. اسپیکر جدید تسکو با نام TS 2395 طراحی جالب و جمع و جوری دارد که در این معرفی به طور کامل با آن آشنا می‌شوید.

برای خرید این محصول می‌توانید به وبسایت رسمی تسکو مراجعه کنید.

image

TS 2395

این اسپیکر به صورت تخت طراحی شده و به نوعی می‌توان نام اسپیکر کتابی را روی آن گذاشت. اندازه دستگاه بسیار جمع و جور است و وزنی خیلی کمی هم برایش در نظر گرفته شده. از نظر وزنی با محصولی 330 گرمی روبرو هستید که بسیار سبک است و به لطف ضخامت کم و اندازه کوچکش به راحتی می‌توانید حتی آن را در جیب خودتان قرار دهید و با خودتان حمل کنید.

image

بدنه این اسپیکر به صورت یکپارچه از پلاستیک ساخته شده که پلاستیکی کاملا نرم است و هنگام لمس آن حس خوبی را پیدا می‌کنید. جلوی دستگاه طراحی توری شکل دارد که توری‌ای پارچه‌ای را می‌بینیم و لوگوی تسکو روی آن قرار دارد. این پنجره توری محلی برای خارج کردن صدای اسپیکر است و بلندگوها زیر آن قرار دارند.

image

سمت راست بندی داخل بدنه تعبیه شده که می‌توانید از آن برای راحت تر دست گرفتن اسپیکر یا آویزان کردنش استفاده کنید.

بالای 2395 کلیدهای کنترلی را مشاهده می‌کنیم که 4 کلید کنترلی در اینجا قرار دارند و کنترل کاملی را روی دستگاه دارند. کلید اول Mode است که برای سوییچ کردن بن حالت‌های متفاوت اسپیکر استفاده می‌شود. کلید دوم برای کم کردن صدا یا برگشتن به موزیک قبلی است. کلید سوم برای زیاد کردن صدا یا رفتن به موزیک بعدی است و در نهایت کلید آخر برای قطع و وصل کردن موزیک استفاده می‌شود.

image

از نظر عمر باتری با یکی از پرظرفیت‌ترین اسپیکرهای بازار روبرو هستیم که باتری‌ای با ظرفیت 1200 میلی‌آمپر داخلش قرار دارد. این باتری کمک می‌کند تا بتوانید مدت زمان معقولی بدون نیاز به شارژ با اسپیکر موزیک گوش دهید. این باتری در مدت زمان 4 ساعت به طور کامل شارژ می‌شود که عددی قابل قبول برای یک اسپیکر به حساب می‌آید.

image

قابلیت‌های اتصالی خوبی برای این اسپیکر در نظر گرفته شده. می‌توانید موزیک مورد علاقه خودتان را از طریق اتصال بلوتوث، از روی حافظه فلش، از طریق کارت حافظه خارجی و یا از طریق کابل آکس با این اسپیکر گوش دهید. در کنار این‌ها پشتیبانی از رادیو هم برای این اسپیکر وجود دارد که می‌توانید شبکه‌های دلخواه خودتان را با کمک آن گوش دهید.

image

از نظر کیفیت هم با محصولی کاملا دست و پا بسته روبرو نیستیم. این اسپیکر توان اسمی 380 واتی دارد و توان واقعی‌اش 6 واتی است. به کمک آن می‌توانید در محیط‌های باز به آسانی می‌توانید موزیک‌های مورد علاقه خودتان را در جمع دوستانتان گوش دهید. صداهای بم با کیفیت خیلی بالایی از این گوشی پخش نمی‌شود اما در مجموع می‌توان نمره خوبی نسبت به قیمت به این اسپیکر از نظر صدایی داد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)