خانهاخبار
آپدیت پایدار اندروید 10 برای سری گلکسی اس 10 منتشر شد

آپدیت پایدار اندروید 10 برای سری گلکسی اس 10 منتشر شد

بر اساس گزارش‌های جدید، سامسونگ سرانجام آپدیت نسخه پایدار اندروید 10 را برای دارندگان گوشی‌های سری گلکسی اس 10 منتشر کرده است.
۱۳۹۸/۱۰/۱

سامسونگ در طول هفته‌های اخیر به طور جدی مشغول آزمایش آپدیت اندروید ۱۰ برای سری گلکسی اس ۱۰ بوده و هر هفته بتای تازه‌ای برای این دستگاه‌ها منتشر کرده است. حالا ظاهرا بالاخره کار توسعه این آپدیت تمام شده و نسخه پایدار One UI 2.0 در دسترس کاربران قرار گرفته است. این آپدیت به صورت مرحله‌ای منتشر می‌شود و بر اساس گزارش‌ها به ایران هم رسیده است.

به‌روزرسانی One UI 2.0 تمام ویژگی‌های اندروید ۱۰ از جمله دارک مود سراسری، سیستم مسیریابی مبتنی بر جسچر و مدیریت مناسب دسترسی به لوکیشن را فراهم می‌کند. سامسونگ مثل همیشه دستکاری‌های اختصاصی خود را روی این سیستم عامل انجام داده و برای مثال قابلیت استفاده با یک دست یا نمایش نموداری مصرف باتری را به آن اضافه کرده است. علاوه بر این، آپدیت امنیتی ماه دسامبر نیز به این آپدیت اضافه شده است.

حجم این آپدیت برای کاربران بتا ۱۳۳ مگابایت است که نشان می‌دهد نسخه پایدار نسبت به بتای هفتم تغییرات کمی داشته است. به گزارش وبسایت آلمانی mobilFlip، این آپدیت در حال حاضر برای کسانی منتشر شده که از اندروید ۹ پای استفاده می‌کنند. حجم این به‌روزرسانی برای این کاربران حدود ۲ گیگابایت است اما ممکن است با توجه به دستگاه یا موقعیت افراد کمی بیشتر یا کمتر باشد.

شما هم می‌توانید همین حالا با مراجعه به بخش Settings -> Software Update این آپدیت را دریافت کنید و نظرات خود را در مورد آن با ما در میان بگذارید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Unknown

۱۳۹۸/۱۰/۱۰
سلام..‌بستگی به رام گوشیتون داره

مهدی

۱۳۹۸/۱۰/۴
با سلام
چرا آپدیت برای اس 10 پلاس من نیومده؟

Unknown

۱۳۹۸/۱۰/۳
با سلام...
بصورت دستی اقدام به آپدیت کنید توسط نرم افزار Odin

سهيل

۱۳۹۸/۱۰/۱
با سلام بنده يك دستگاه تبلت هواوي mediapad t 5 از كانادا به دستم رسيده كه روش اندرويد 8 نصبه ولي اماني كه در قسمت سافت ور اپديت ميخوام اپديت كنم پيام ميده كه اپديت جديدي موجود نيست در صورتي كه اندرويد 9 خيلي وقته امده و اندرويد 10 هم به تازكي منتشر شده دوستان اهل فن بفرمايند كه من چه جوري ميتونم به اندرويد 9 با 10 اپديتش كنم ؟؟؟؟؟؟؟با تشكر

امین

۱۳۹۸/۱۰/۱
من ۱۸ آذر برام آپدیت اومده بود