خانهاخبار
گلکسی نوت 10 لایت با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟

گلکسی نوت 10 لایت با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟

در هفته‌های گذشته شاهد افشای اطلاعات زیادی در رابطه با گلکسی نوت 10 لایت بودیم. به تازگی قیمت آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۹/۳۰

بسیاری از کاربران به قلم S Pen علاقه دارند؛ با این حال حاضر نیستند برای تصاحب دستگاهی مجهز به این قلم، مبلغ 1000 دلار به شرکت سامسونگ پرداخت کنند. در همین راستا این شرکت کره‌ای در حال توسعه گوشی گلکسی نوت 10 لایت است. به تازگی قیمت این گوشی هوشمند فاش شده است. بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از سوی WinFuture در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، این گوشی هوشمند با قیمت 629.99 یورو در اسپانیا و پرتغال به فروش می‌رسد. مالیات این کشورها در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی بالاتر است، بنابراین احتمالا قیمت گلکسی نوت 10 لایت در اکثر کشورها برابر با 619 یورو باشد.

گوشی‌های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس به ترتیب با قیمت اولیه 949 و 1209 یورو به فروش می‌رسند. گلکسی S10 و گلکسی S10e به ترتیب با قیمت 779 و 599 یورو در کشورهای اروپایی به فروش می‌رسند که البته این قیمت‌ها در مقایسه با زمان عرضه اولیه کاهش پیدا کرده‌اند. قیمت گلکسی نوت 10 لایت برای بازار ایالات متحده آمریکا مشخص نشده است؛ با این حال انتظار می‌رود با قیمت 599 دلار در این کشور به فروش برسد.

image

سامسونگ برای کاهش قیمت این دستگاه مجبور شده برخی از ویژگی‌های نوت 10 و نوت 10 پلاس را از آن حذف کند. این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.7 اینچی Infinity-O مجهز می‌شود که البته به صورت مسطح طراحی می‌شود. علاوه بر حذف نمایشگر خمیده، انتظار می‌رود رزولوشن آن نیز پایین‌تر از گلکسی نوت 10 پلاس باشد. روی پنل پشتی این اسمارت فون یک ماژول مستطیلی قرار می‌گیرد که دوربین اصلی سه گانه را میزبانی می‌کند. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود.

قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست اگزینوس 9810 تامین می‌شود، پردازنده‌ای که در گوشی گلکسی نوت 9 مورد استفاده قرار گرفته است. سامسونگ این دستگاه خود را به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌کند که البته توسط کارت حافظه خارجی می‌توان آن را افزایش داد. وظیفه تامین انرژی آن بر عهده باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بوده و سامسونگ برای آن سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.0 را به صورت پیش فرض در نظر می‌گیرد. این احتمال وجود دارد که گلکسی نوت 10 لایت در ایالات متحده آمریکا با پردازنده اسنپدراگون 845 به فروش برسد.

در حال حاضر تاریخ رونمایی این گوشی هوشمند به صورت رسمی اعلام نشده است؛ با این حال گفته می‌شود این دستگاه به همراه گلکسی S10 لایت در اواخر ژانویه 2020 در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. در صورتی که شایعات حقیقت داشته باشند، این دستگاه با نام گلکسی A81 در کشورهای آسیایی به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)